Նոր մոդելը շեշտում է եվրոպական ավտոարտադրողների վրա գնային ճնշումը, որոնք դեռ դժվարանում են մատչելի էլեկտրամեքենաներ առաջարկել։ Վաճառքի գլխավոր ղեկավար Պատրիկ Շուլցն ընդգծել է, որ BYD-ն թիրախավորել է Եվրոպայի կոմպակտ սեգմենտը՝ նկատելով այդ շուկայի հսկայական ներուժը, հայտնում է Reuters-ը։
Չինական տարբերակով՝ Seagull անունով հայտնի մեքենան, արդեն մեծ հաջողություն է գրանցել Չինաստանում՝ 2024-ին գրանցելով ավելի քան 442,000 վաճառք։ Եվրոպայում BYD-ն քառապատկել է վաճառքները՝ առաջին եռամսյակում վաճառելով 37,201 մեքենա, մինչդեռ Tesla-ի վաճառքները կրճատվել են ավելի քան 37%-ով։ Ընկերությունը ծրագրում է 2025-ին մուտք գործել եվրոպական 12 նոր շուկա՝ ընդլայնելով իր վաճառքի ցանցը մինչև 1,000 սրահ։


















































Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Զախարովան Կալլասին և Կոսին համեմատել է վամպիրների հետ՝ Երևանի հետ հարաբերությունների մասին հայտարարո...
Բագրատ Սրբազանի խափանման միջոցը փոխելու միջնորդություն է ներկայացվել
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
Փաշիկ Ալավերդյան․ Սա ամենամեծ հարվածն է մեր պետությանը, հայկական ծանրամարտին
Սի Ծինփինը ներկայացրել է Չինաստանի դիրքորոշումը Ուկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման վերաբերյ...
Կիևի պահանջները նման են անհատակ փոսի․ Սիյարտո
Այո’, թող Արթիկի ՔԿՀ պետի տեղակալը և ընտանիքը հետևություն անեն. Գալյանը՝ Զորական գյուղում պատանու ծե...