«Սա մեծ առաջընթաց է ամբողջովին ածխաջրածին օդանավերի շարժիչներին անցնելու ճանապարհին, որոնք պատրաստ կլինեն թռչել, երբ աշխարհը սկսի մասշտաբով ջրածին արտադրել», - ասել է Turbotech-ի գործադիր տնօրեն Դամիեն Ֆովետը:
«Մենք ցույց ենք տվել, որ թռիչքների ժամանակ ածխածնի զրոյական արտանետումներով լիարժեք բարձր տեխնոլոգիական շարժիչային լուծում հնարավոր է, և որ այն կարող է ուղղակիորեն ինտեգրվել թեթև ինքնաթիռներին», - ավելացրել է Safran-ի փոխնախագահ Պիեռ-Ալեն Լամբերը:
Թեև արտասահմանյան լրատվամիջոցները Turbotech, Safran և Air Liquide-ի ստեղծած շարժիչն անվանեցին աշխարհում առաջին գազատուրբինային ջրով հովացվող շարժիչը, պետք է նշել, որ 1980-ականների վերջին խորհրդային ինժեներներն արդեն օգտագործել էին NK-1 տուրբոռեակտիվ շարժիչը Tu-155-ի վրա։ թռչող լաբորատորիա 88, որը սնուցվում է հեղուկացված ջրածնի միջոցով: