Ինչու է ուսանողների համար վտանգավոր գործերը վաղվան թողնելը
Մոսկվայի պետական հոգեբանական-մանկավարժական համալսարանի (ՄՊՀՄՀ) գիտնականները պարզել են, որ ուսուցիչների եւ ուսանողների միջեւ հաղորդակցության լարվածության պատճառներից մեկը, որը սպառնում է համալսարաններում հոգեբանական անվտանգությանը, պրոկրաստինացիան է (կարեւոր հարցերը հետաձգելու միտում): Հետազոտողները կարծում են, որ մոտիվացումը մեծացնող ծրագրերի մշակումը կօգնի խուսափել անցանկալի հետեւանքներից, հայտնում է «ՌԻԱ Նովոստի»-ն՝ վկայակոչելով Behavioral Sciences-ին։
ՄՊՀՄՀ փորձագետները հետազոտություն են անցկացրել՝ հիմնվելով համալսարանականների շրջանում անցկացված հարցման վրա, որի ընթացքում նրանք պրոկրաստինացիան համարել են կրթական միջավայրի հոգեբանական անվտանգության խախտման պատճառ: Գիտական աշխատության հեղինակները նշել են, որ եթե անընդհատ հետաձգում ես գործերը, ներքին տհաճության զգացողություն եւ բացասական հուզական ապրումներ են առաջանում՝ կապված տհաճ հետեւանքների սպասումների հետ:
Ուսումնասիրության արդյունքների համաձայն, որն օգտագործել է Կ․ Լեյի սանդղակը, պարզվել է, որ պրոկրաստինացիայի միջին ցուցանիշները բնորոշ են ուսանողների 46.7%-ին: Նրանք երբեմն հետաձգում են կարեւոր գործերը, բայց դա չի նվազեցնում տարբեր գործողություններում ձեռք բերված արդյունքների որակը: Հետաձգման բարձր ցուցանիշները բնորոշ են ուսանողների 53,3%-ին: Նրանք համակարգված չեն կատարում առաջադրված խնդիրները կամ դրանք կատարում են վատ, ինչը հանգեցնում է բացասական հետեւանքների:
Գիտնականները պարզել են, որ պրոկրաստինացիայի բարձր մակարդակ ունեցող ուսանողներն իրենց եւ իրենց կյանքում կարեւոր մարդկանց հանդեպ ունեն ամենաարտահայտված պարտքի եւ ամոթի զգացումը: Ուսանողները, ովքեր հաճախ են կարեւոր գործերը հետաձգում, դասընկերների եւ ուսուցիչների հետ շփվելիս կարող են թշնամանք դրսեւորել, ասում են հետազոտության հեղինակները:
ՄՊՀՄՀ գիտնականների կարծիքով՝ համալսարանում հոգեբանական անվտանգությունն ապահովելու համար անհրաժեշտ է մշակել եւ իրականացնել նպատակային հոգեբանական օգնության ծրագրեր, որոնք ուղղված են պրոկրաստինացիայի մակարդակի իջեցմանը, որպեսզի ուսանողները դադարեն կարեւոր գործերը հետաձգել:
Մասնագետները կարծում են, որ դա կօգնի խուսափել զգացմունքային տհաճություններից, ուսանողների բացասական սուբյեկտիվ ապրումներից եւ իրենց գործունեությունից ընդհանուր դժգոհությունից: Արդյունքը կլինի ինքնազարգացման խթանման բարձրացումը, ուսումնառության ռեսուրսների եւ մասնագիտական գործունեության մեջ ներուժի առաջացումը:
Հետագայում մասնագետները մտադիր են պարզել, թե ինչպես է պրոկրաստինացիան ազդում հոգեբանական անվտանգության վրա տարբեր կրթական կազմակերպություններում: Համեմատությունը կկատարվի հումանիտար, տեխնիկական եւ ռազմական բուհերի, ինչպես նաեւ քոլեջների եւ համալսարանների միջեւ։


















































Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Բագրատ Սրբազանի խափանման միջոցը փոխելու միջնորդություն է ներկայացվել
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
«Ձեր ուսանողը չեմ, որ ինձ հարցեր տաք», «Պարտավոր եք դրսևորել պատշաճ վարքագիծ, ավել բան մի՛ ասեք»
Զախարովան Կալլասին և Կոսին համեմատել է վամպիրների հետ՝ Երևանի հետ հարաբերությունների մասին հայտարարո...
Սի Ծինփինը ներկայացրել է Չինաստանի դիրքորոշումը Ուկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման վերաբերյ...
Այո’, թող Արթիկի ՔԿՀ պետի տեղակալը և ընտանիքը հետևություն անեն. Գալյանը՝ Զորական գյուղում պատանու ծե...
Հայտարարություն․ տարածքի անվտանգությամբ պայմանավորված՝ բեռնատարների մուտքը սահմանափակվում է