Տղամարդը ստուգել է գովազդում ցուցադրվող հնարքը և զվարճացրել օգտատերերին
Ամերիկացի Զաք Մարտոնեն որոշել է ստուգել Corelle ապրանքանիշի «չկոտրվող» ափսեի ամրությունը: Իր փորձը նա Twitter-ում է հրապարակել:
Տղամարդը ցանկացել է հետևորդներին ցույց տալ, որ հայտնի սպասքի գովազդում իսկապես ճշմարտությունն է ներկայացվում: Նա դա հասկացել է, երբ Corelle-ի ափսեն պատահմամբ հատակին է գցել, իսկ այն չի կոտրվել:
I thought I had unbreakable dishes pic.twitter.com/2Bcmubw9Nu
— bologna (@zakmartone) 6 октября 2018 г.
Սակայն երբ նա միացրել է տեսագրությունը և կրկնել փորձը, ափսեն մասերի է բաժանվել:
Մի քանի օրում տեսագրությունը շուրջ երեք միլիոն դիտում է հավաքել: Այն առնվազն 90 հազար վերահրապարակում և 200 հազար հավանում է հավաքել: Հանդիսատեսին հիացրել է տեսածը:
Օգտատերերը գրել են, որ շատ են ծիծաղել այն դիտելուց հետո:


















































Սերժ Սարգսյանը պատասխանել է հարցին՝ կմասնակցի՞ առաջիկա ընտրություններին
Լուկաշենկոն խոսել է նախագահի պաշտոնից հեռանալու մասին
ՆԱՏՕ-ն հայտարարել է, որ երկարատև պատերազմի համար դաշինքը բավականաչափ դիմացկուն չէ
Գերագույն հոգևոր խորհրդի ժողով՝ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում
Նախատոնական օրերին Պարեկային ծառայությունը շուրջօրյա վերահսկողություն է իրականացնում խոշոր առևտրի կե...
Մարդկանց մի մասը գոռում է Վեհափառ, մի մասը՝ հեռացիր (տեսանյութ)
Անծանոթ անձանց մի՛ տրամադրեք անձնական տվյալներ․ ՆԳՆ ոստիկանությունը զգուշացնում է (տեսանյութ)
Դանիայում Ռուսաստանի դեսպանը կանչվել է ԱԳՆ
Wildberries-ում մեկնարկում է պատվերների ստացման կետերի ռեբրենդինգը
Երևակայության ուժը. Գիտնականները բացահայտել են դրական մտածողության նյարդակենսաբանական հիմքը