Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Ոստիկանության գվարդիան՝ հասարակական անվտանգության ապահովման առաջնագծում. հայտնաբերվել են ապօրինի զենք-զինամթերք (տեսանյութ) Գյումրիում հոգեբուժական կենտրոնում հաշվառված 37-ամյա որդին կյшնքից զրկել է իր ծնողներին ԱՄՆ-ն և Ուկրաինան Բեռլինում չեն կարողացել համաձայնության գալ Թրամփի ծրագրի ևս մեկ կետի շուրջ Պոլսի հայոց պատրիարքը հանդիպել է Թուրքիայի մշակույթի նախարարի հետ Վերին Լարսի անցակետում ավելի քան 2500 բեռնատար է կուտակվել 250 մլն դոլար վարկ ենք վերցնում ԼՂ-ից տեղահանվածների բնակարանային ապահովման համար. փոխնախարար Մենք Դոնբասը չենք ճանաչի որպես ռուսական տարածք՝ ո՛չ դե յուրե, ո՛չ դե ֆակտո. Զելենսկի Հայաստանի անվտանգության խորհրդի քարտուղարն աշխատանքային այցով կգտնվի Լոնդոնում Հայտնաբերվել է 355 ոչ սթափ վարորդ․ պարեկների անցած շաբաթվա ծառայության արդյունքները (տեսանյութ) Էլեկտրաէներգիայի անջատումներ Երևանում և մարզերում Ազգային ժողովի ութերորդ գումարման տասներորդ նստաշրջանի արտահերթ նիստ․ ՈՒՂԻՂ ԵՄ-ն կշարունակի բարձրացնել ՌԴ–ի համար պատերազմի արժեքը

Ոստիկանության գվարդիան՝ հասարակական անվտանգության ապահովման առաջնագծում. հայտնաբերվել են ապօրինի զենք-զինամթերք (տեսանյութ)Թուրքիան պատրաստ է հարթակ տալ ռուս-ուկրաինական բանակցություններինԼուկաշենկոն ասել է, որ Մադուրոն կարող է գալ Բելառուս, եթե ցանկանաԳյումրիում հոգեբուժական կենտրոնում հաշվառված 37-ամյա որդին կյшնքից զրկել է իր ծնողներինՈւկրաինայի անվտանգության ծառայությունը Ֆիլիպ Կիրկորովի նկատմամբ հետախուզում է հայտարարելԳլխավոր դատախազությունն ուսումնասիրում է Նաիրա Գևորգյանի հայտարարությունը՝ իրավական գնահատական տալու նպատակովԱՄՆ-ն և Ուկրաինան Բեռլինում չեն կարողացել համաձայնության գալ Թրամփի ծրագրի ևս մեկ կետի շուրջՊոլսի հայոց պատրիարքը հանդիպել է Թուրքիայի մշակույթի նախարարի հետԻնչու է Զելենսկին իրականում հրաժարվել ՆԱՏՕ-ի անդամակցությունից. ԶԼՄՎերին Լարսի անցակետում ավելի քան 2500 բեռնատար է կուտակվել250 մլն դոլար վարկ ենք վերցնում ԼՂ-ից տեղահանվածների բնակարանային ապահովման համար. փոխնախարար Ռոբերտ Արզումանյանը լեգենդների հետ ընտրում է աշխարհի լավագույն 100 ֆուտբոլիստներինԵՄ գործողություններն աշխարհի ամենագլխավոր uպառնալիքն է. ԼավրովՄենք Դոնբասը չենք ճանաչի որպես ռուսական տարածք՝ ո՛չ դե յուրե, ո՛չ դե ֆակտո. ԶելենսկիԵս վերջերս զրուցել եմ Պուտինի հետ. ԹրամփAxios. ԱՄՆ-ի և Ուկրաինայի աշխատանքային խմբերը կարող են բանակցություններ անցկացնել այս շաբաթավերջինԱՄՆ-ի զինված ուժերը Խաղաղ օվկիանոսում հարվածել են երեք նավերիPolitico. ԱՄՆ-ը պահանջում է, որ Ուկրաինան հրաժարվի իր տարածքներից՝ անվտանգության դիմացԶելենսկին կարծում է, որ Ուկրաինան և Միացյալ Նահանգները բանակցություններ կանցկացնեն դեկտեմբերի 20-21-ինՄԻՊ դեպարտամենտի ղեկավարը Ժնևում մասնակցել է «Անվտանգության ոլորտի կառավարման և վերահսկողության խթանումը Հայաստանում» թեմայով ճանաչողական այցինՄարզերում հայտնաբերվել են ապօրինի ջրօգտագործման դեպքեր. ջրօգտագործումները կասեցվել ենՌшզմական դրության ժամանակ Կառավարությունն անհիմն արգելել է հավաքներն ու քննադատությունը. դատարանի որոշումը. Hetq.amՀայաստանի անվտանգության խորհրդի քարտուղարն աշխատանքային այցով կգտնվի ԼոնդոնումՀայտնաբերվել է 355 ոչ սթափ վարորդ․ պարեկների անցած շաբաթվա ծառայության արդյունքները (տեսանյութ)Էլեկտրաէներգիայի անջատումներ Երևանում և մարզերումԵրևանի Քըրք Քըրքորյան փողոցում բախվել են «Chevrolet Volt»-ը և «Opel Astra»-ն․ կան վիրավորներԱզգային ժողովի ութերորդ գումարման տասներորդ նստաշրջանի արտահերթ նիստ․ ՈՒՂԻՂԵՄ-ն կշարունակի բարձրացնել ՌԴ–ի համար պատերազմի արժեքըՄենք պատրաստ ենք խորհրդակցել «Թրամփի ճանապարհի» պարամետրերի շուրջ. ՌԴ ԱԳՆ ներկայացուցիչՄինչեւ տարեվերջ գործարար Սամվել Կարապետյանի գործով որոշում կկայացվի՞ՀՀ-ում սուր շնչառական վարակներով պայմանավորված հիվանդացության ակտիվություն է արձանագրվելՍամվել Շահրամանյանին կրկին կանչել են հարցաքննությանԱրարատ Միրզոյանը մասնակցել է ԵՄ ԱԳ նախարարների խորհրդի ձևաչափի շրջանակներում անցկացվող հանդիպմանըՀայաստանում հավատարմագրված դիվանագիտական ներկայացուցչությունների ղեկավարների մասնակցությամբ տարեվերջյան ընդունելությունՍպասվում են տեղումներ ձյան եւ ձնախառն անձրեւի տեսքովԹումոն գործարկել է Հայկական մշակութային ժառանգության ինստիտուտըԹրամփը BBC-ի դեմ 5 մլրդ դոլարի հայց է ներկայացրելՈւկրաինային կտրվեն ՆԱՏՕ-ի անդամի համար նախատեսված անվտանգության երաշխիքներԱրցախի հերոս Ալեն Մարգարյանի հեքիաթի հիման վրա սառցե շոու է ստեղծվել․ պրեմիերան՝ Ամանորին ընդառաջՊՆ-ն հերքում է Մեղրիի զորամասի ուղղությամբ ներթափանցման փորձի մասին լուրըՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի ենՕգոստոսի 19-դեկտեմբերի 15-ը տրանսպորտի վճարումը չկատարելու համար կազմվել է 1370 արձանագրությունՊլանային ջրանջատումներ Երևանում և Արարատի մարզումՇուտով ես դատի կտամ BBC-ին, քանի որ նրանք իմ բերանում բառեր են դրել, որոնք ես չեմ ասել. ԹրամփՔՊ-ն մի ձեռքով քաղաքական դաշտում «զսպաշապիկ» է հագցնում համայնքին, մյուս ձեռքով` բողոքումՖինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի արտահերթ նիստի ուղիղ հեռարձակումըԱշխատաշուկայի՝ անուշադրության մատնված խորացող խնդիրներըՀիբրիդային սպառնալիքներին դիմակայելու ուղղությամբ ՀՀ-ԵՄ համագործակցությունը նոր չի սկսվել. ԱԳՆ խոսնակՎարդենիսի տարածաշրջանում տեղում է ձյուն. Վարդենյաց լեռնանցքում բուք է Տեխնիկական միջոցների կիրառմամբ կստուգվի՝ վարորդը թմրանյութ օգտագործել է, թե ոչ
Քաղաքականություն

Անցումային կառավարության գործունեության պայմաններն ու կանոնները. Արմեն Գեւորգյան

Առաջիկա կառավարությունն ունենալու է երկու հիմնական առաքելություն՝ կայունացնել հետպատերազմյան քաղաքական վիճակը երկրում եւ պատրաստել հասարակությանը արտահերթ ընտրությունների: Այս մասին իր հոդվածում գրել է ՀՀ նախկին փոխվարչապետ Արմեն Գեւորգյանը:

Նա, մասնավորապես, նշել է. «Կարեւորագույն խնդիրներից է լինելու՝ կասեցնել պետության հետագա քայքայումը, ինչպես նաեւ՝ ապահովել երկրի տարածքային ամբողջականութունը եւ սահմանների անվտանգությունը: Աներկբա է՝ պետք է լինեն հանդարտ, արդար եւ ազնիվ արտահերթ ընտրություններ։

Հիմնական սպառվող ռեսուրսը ժամանակն է, հիմնական գործոնը՝ հանրային սպասումները, հիմնական պայմանը՝ քաղաքական համաձայնությունը, աշխատանքի հիմնական մեխանիզմը՝ երկխոսությունն ու փոխգործակցությունը, հաջողության հիմնական երաշխիքը՝ պրոֆեսիոնալիզմն ու կառավարության անդամների թիմային աշխատանքը, հիմնական ռիսկը՝ արտաքին, աշխարհաքաղաքական գործոնները։ Առաջիկա պատմական փուլում կառավարության անդամներն ունենալու են միայն պատասխանատվության մեծ բեռ, ծանր պարտականություններ եւ մեծ խնդիրներ։ Այսպիսով.

1. Անցումային կառավարությունը ստեղծվում է քաղաքական նպատակահարմարությունից եւ օբյեկտիվ պատմական անհրաժեշտությունից։ Այդուհանդերձ՝ այն պետք է լինի նոր վարչապետի կառավարությունը, որտեղ նա հանդիսանում է առաջնորդ՝ ընդգծված հարգանքով եւ պատկառանքով։ Առաջարկվող ձեւաչափը հնարավորություն կտա նոր լիդերի միջոցով ապահովել կայուն քաղաքական երկխոսություն եւ համագործակցություն հիմնական քաղաքական դերակատարների միջեւ, ինչպես նաեւ՝ խորհրդարանական մեծամասնության հետ։ Դա թույլ կտա երաշխավորել հավասար եւ արդար պայմաններ՝ գալիք ընտրություններում։ Լիդերի պարտավորությունն է՝ աշխատել ոչ միայն նրանց հետ, ովքեր իրեն առաջադրել են, այլեւ՝ նրանց, ովքեր չեն մասնակցել այդ պրոցեսին։ Վարչապետը պատասխանատու է իր թիմի աշխատանքի որակի համար։

2. Անցումային կառավարության արդյունավետության համար պատասխանատու են նաեւ բոլոր այն քաղաքական ուժերը, որոնք մասնակից են դրա ձեւավորմանը։ Անցումային կառավարության ձեւավորումը պետք է բերի մեր երկրի քաղաքական կյանքում պատասխանատվության նոր ձեւաչափի հաստատմանը։ Ձեւավորելով կառավարություն՝ բոլոր կուսակցությունները եւ նրանց լիդերները, ինչպես նաեւ համախոհ հանրային դեմքերը պետք է իրենց հնարավորություններով եւ ռեսուրսներով օգնեն կառավարությանը՝ սուր սոցիալ-տնտեսական խնդիրների լուծման հարցում՝ նպաստելով արտաքին ներդրումների ներգրավմանը, արտաքին աշխարհի հետ կապերի հաստատմանը։ Չպետք է լինի կողքից դիտորդի գործելաոճ։

3. Արցախի հարցի, պետության անվտանգության ապահովման, արտահերթ ընտրությունների, ընտրական օրենսգրքի փոփոխության, հնարավոր սահմանադրական փոփոխությունների եւ մի խումբ այլ կարեւորագույն հարցերի շուրջ որոշումներն ընդունվում են ողջամիտ փոխզիջմամբ։ Սա նույնպես պետք է օգնի երկրում ձեւավորել փոխզիջումների նոր քաղաքական մշակույթ: Իսկ արդեն ընդունված որոշումները չպետք է անվերջ քննարկվեն եւ կասկածի տակ դրվեն, միտումնավոր վարկաբեկվեն: Ներկա իրավիճակի առանձնահատկությունները նկատի ունենալով եւ կառավարության բնույթը հասկանալով՝ անհրաժեշտ է, որ բոլոր հարցերը՝ կապված Արցախի առաջիկա բանակցությունների եւ պետության անվտանգության բարձրացման խնդիրների շուրջ լինեն հանրությանը հասանելի։ Բանակցությունների գաղտնիությունն այլեւս անընդունելի եւ անօգուտ է հայ հասարակության համար։

4. Պետք է լինի ընդհանուր գիտակցում, որ անցումային կառավարությունն այն միավորը չէ, որը կոչված է լինելու երկրում իրականացնել արմատական բարեփոխումներ։ Բայց այս կառավարությունը կարող է խթանել եւ սկիզբը դնել հայ հասարակության համար դժվար թեմաների քննարկմանը, որոշ դեպքերում նաեւ անհետաձգելի բարեփոխումների մեկնարկ տալ։ Անհրաժեշտ է ձեւավորել ադեկվատ եւ չգերագնահատված սպասումներ։

5. Քաղաքական ուժերը ձգտելու են պահպանել կոռեկտություն եւ հրաժարվել կառավարության հանրային քննադատությունից, քանի դեռ անհանգստացնող հարցերը չեն քննարկվել ներսում եւ չեն գտնվել ընդունելի լուծումներ։ Կառավարության հանդեպ կամ առանձին անդամների հանդեպ դժգոհությունները պետք է փոխանցվեն միայն կառավարության ղեկավարին։ Վարչապետի խնդիրն է՝ պաշտպանել իր կառավարության անդամներին երկարատեւ եւ հնարավոր անպտուղ քաղաքական բանավեճերից եւ ընդունվող որոշումների վրա ազդելու՝ ոչ ֆորմալ միտումներից։ Վարչապետը պետք է կարողանա գտնել քաղաքական երկխոսության նոր, օպտիմալ ձեւաչափ եւ այդ երկխոսության արդյունքում ընդունված որոշումները հմտորեն տեղափոխել կառավարություն։

6. Անհրաժեշտ է բաց եւ օգտակար հարաբերություններ ձեւավորել կառավարության եւ պետության այլ ինստիտուտների՝ նախագահի եւ ԱԺ-ի միջեւ: Ստեղծել նախագահի եւ կառավարության հիմնական անդամների միջեւ պարբերական կոնսուլտացիաների հնարավորություն՝ քննարկելու համար ընթացիկ, ինչպես նաեւ երկրի ներքին եւ արտաքին քաղաքականության մի շարք հարցեր։ Կարեւոր են նաեւ կայուն եւ կոնստրուկտիվ հարաբերությունները կառավարության եւ ԱԺ-ի միջեւ։

7. Կառավարության բոլոր անդամները նշանակման պահից առաջնորդվում են բացառապես կառավարության անդամի մանդատով։ Նրանք պետք է լինեն ազատ՝ քաղաքական, անձնական եւ այլ տիպի պարտավորություններից, ենթարկվեն կառավարության միասնական կանոններին, ինչպես նաեւ ընդունված սուբորդինացիայի եւ ենթակայության նորմերին։ Չեն կարող լինել այլ տեղերից հանձնարարականներ, ցուցումներ։ Նախարարները պետք է հնարավորինս սահմանազատվեն ընթացիկ քաղաքական կոնյունկտուրայից եւ ազդեցությունից։

8. Կառավարությունը պետք է հանդես գա որպես միասնական թիմ, պետք է գերիշխի թիմային ոգին, աշխատանքի թիմային ոճը։ Որեւէ նշանակություն չպետք է ունենա՝ ով ում ընկերն է կամ ով ում է «բերել» կառավարություն։ Ամեն մեկն անձամբ է կրում պատասխանատվություն իր աշխատանքի համար։ Բոլոր նախարարները կարեւոր են. չկան ընտրյալներ եւ ոչ այդպիսիք։ Բոլորը միմյանց հանդեպ պետք է լինեն հարգանքով։ Կառավարության անդամները պետք է ամրապնդեն թե´ սեփական հեղինակությունը, թե´ ամբողջ կառավարության։ Աշխատանքային հարաբերությունների ընթացքում միմյանց պետք է ընկալել որպես գործընկեր։ Տարբեր կուսակցական կամ այլ խմբային պատկանելության գործոնը չի կարող ազդել հարաբերությունների եւ աշխատանքի որակի վրա։

9. Նախարարները եւ պետական մարմինների ղեկավարները պետք է գիտակցեն, որ իրենցից որեւէ մեկին չի տրվում Կառավարությունում հավերժ աշխատանքի երաշխիք։ Սահմանված խաղի կանոններին հետեւելը, մարդկային պարկեշտությունը, գիտակից վարվելակերպը, նախաձեռնողականությունը, աշխատանքի արդյունավետությունը. սրանք պետք է լինեն իրենց աշխատանքի հիմնական չափորոշիչները։ Թիմի անդամներին «չքաշել», ազնիվ եւ բաց լինել հարաբերություններում։ Տրամադրված լինել երկարաժամկետ աշխատանքի՝ միաժամանակ շատ լավ հասկանալով անցումային կառավարության բնույթը եւ քաղաքական նշանակությունը։ Այս անցումային կառավարությունը պետք է կոտրի կառավարական ամառանոցների ու իշխանության մյուս ընդգծված ատրիբուտների կիրառման արատավոր պրակտիկան՝ մեծաքանակ թիկնապահներ, ծառայողական մեքենաներ, թանկարժեք ուղեւորություններ, եւ պետք է նոր մոտեցումներ ու ավանդույթներ ներդնի այդ հարցերի շուրջ։

10. Անցումային վարչապետը պետք է պատրաստ լինի ցանկացած օգտակար նախաձեռնության քննարկմանը, ազնիվ եւ արդարամիտ երկխոսությանը իր կառավարության յուրաքանչյուր անդամի հետ, չպետք է լինեն փակ կամ «հատուկ» թեմաներ: Կարեւոր է հարգանքով մոտենալ կառավարության որեւէ անդամի կարծիքին եւ դիրքորոշմանը, անգամ եթե այն չի համընկնում սեփականի հետ։ Իսկ ահա որոշումների ընդունումից հետո քննարկում եւ բանավեճ չպետք է լինի։ Նախարարները պետք է վստահ լինեն, որ անհրաժեշտության դեպքում կարողանալու են առավելագույնը 24 ժամվա ընթացքում ընդունելություն գտնել Վարչապետի մոտ։ Կարող է թվալ, թե պարզ, հասարակ բաներ եմ արձանագրում, սակայն տարիների փորձը եւ Հայաստանում վերջին շրջանում տիրող խառնաշփոթն են թույլ տալիս խոսել պարզ բաների կարեւորության մասին։

Անցումային կառավարությունը պետք է ցույց տա մեր երկրի քաղաքացիներին, որ հնարավոր է Հայաստանում ունենալ իրավիճակ, երբ.

- Իշխանությունը կարող է լինել սոլիդ, իսկ դրա գործունեության որակը՝ բարձր

- Պետությունում պետք է գործեն ոչ թե առանձին անհատները կամ ազդեցության ոչ ֆորմալ խմբերը, այլ՝ սահմանադրական ինստիտուտներն ու մարմինները

- Այդ ինստիտուտների միջեւ փոխհարաբերությունները որոշվում են ոչ թե միջանձնային հարաբերությունների ընթացիկ կոնյունկտուրայով եւ մարդկային գործոնով, այլ առավելապես՝ այդ ինստիտուտների գործառույթներով եւ իրավասություններով

- Պետական գործիչներն իրենց աշխատանքով ստեղծում են նախապայմաններ՝ պետական ինստիտուտների հանդեպ ընդհանուր հարգալից վերաբերմունքի համար

- Պետական ինստիտուտների աշխատանքի արդյունքում հնարավոր է լինում խուսափել հովանավորչությունից, կոռուպցիայից ու իշխանության չարաշահումից: