Հնդկաստանում բեռնատար գնացքն առանց վարորդի անցել է մոտ 80 կմ
Հնդկաստանի երկաթուղային իշխանությունները հետաքննում են միջադեպը, երբ բեռնատար գնացքն առանց վարորդի անցել է մոտ 80 կմ:
Գնացքը, որn ուներ 53 վագոն, որոնք լցված էին քարերով, սկսել է գլորվել Կաթուա բլուրից (Ջամու, հյուսիսային Հնդկաստան)՝ նախքան կանգնեցվելը՝ մի պահ հասնելով 100 կմ/ժ առավելագույն արագության:
Գնացքը կանգ է առել անձնակազմի փոփոխության համար Կատուայում, որի ընթացքում վարորդն ու օգնականն իջել են գնացքից, երբ այն սկսել է իջնել բլուրով:
Պաշտոնական աղբյուրները The Hindu-ին հայտնել են, որ վարորդը, հնարավոր է, մոռացել է կանգնեցնել գնացքը՝ ձեռքի արգելակը իջնելուց առաջ, թեև իշխանությունները չեն հաստատել դա: Վարորդի ինքնությունը պարզված չէ։
Press Trust of India-ի տվյալներով՝ բեռնատար գնացքն անցել է հինգ կայարաններով՝ նախքան կանգ առնելը Փենջաբի Հոշիարպուր շրջանում։
«Գնացքը կանգնեցվել է այն բանից հետո, երբ երկաթուղու աշխատակիցը երկաթուղու վրա փայտե բլոկներ է տեղադրել՝ գնացքը կանգնեցնելու համար», - հրատարակությանը հայտնել է Հնդկական երկաթուղիների պաշտոնյան:


















































Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
Գալյանը դեմ չէ, որ կառավարության նիստը սկսվի աղոթքով
Փաշինյանը նոր խորհրդական ունի
Գեղարքունիքի մարզի գյուղերից մեկում 2 անչափահաս ծեծի են ենթարկել 38-ամյա տղամարդուն և նրա տղային
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
Տղամարդկանց շրջանում ամենատարածված պլաստիկ միջամտությունը կրծքի վիրահատությունն է
Ռուսաստանը ցուցադրում է Կենտրոնական ռազմական շրջանի պատմության մեջ առաջխաղացման ամենաբարձր տեմպը
Զախարովան Կալլասին և Կոսին համեմատել է վամպիրների հետ՝ Երևանի հետ հարաբերությունների մասին հայտարարո...
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ