Gucci-ն բարձրացնում է գները
Jefferies ֆինանսական ընկերության վերլուծաբանները լյուքսային ապրանքների շուկայի ուսումնասիրության ընթացքում հայտնաբերել են, որ Իտալիայում, Մեծ Բրիտանիայում եւ Չինաստանում Gucci-ն 5-9 տոկոսով բարձրացրել է Dionysus եւ Zumi պայուսակների մոդելների գները:
Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է պայքարել կորոնավիրուսի պանդեմիայի հետեւանքով առաջացած ֆինանսական ճգնաժամի հետեւանքների դեմ: Kering շքեղ կոնգլոմերատի ղեկավարի մամուլի քարտուղար Ֆրանսուա Պինոն, որին պատկանում է Gucci-ն, հրաժարվել է մեկնաբանություններից: Նման հակաճգնաժամային ռազմավարության կողմնակից է նաեւ Chanel-ը. մայիսին բրենդը բարձրացրել է կաշվից պատրաստված բոլոր աքսեսուարների գները:


















































Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Զախարովան Կալլասին և Կոսին համեմատել է վամպիրների հետ՝ Երևանի հետ հարաբերությունների մասին հայտարարո...
Բագրատ Սրբազանի խափանման միջոցը փոխելու միջնորդություն է ներկայացվել
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
Փաշիկ Ալավերդյան․ Սա ամենամեծ հարվածն է մեր պետությանը, հայկական ծանրամարտին
Սի Ծինփինը ներկայացրել է Չինաստանի դիրքորոշումը Ուկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման վերաբերյ...
Կիևի պահանջները նման են անհատակ փոսի․ Սիյարտո
Այո’, թող Արթիկի ՔԿՀ պետի տեղակալը և ընտանիքը հետևություն անեն. Գալյանը՝ Զորական գյուղում պատանու ծե...