Նավերի թիվը հասել է 2.092-ի, իսկ Սևծովյան տարածաշրջանում ռուս-ուկրաինական պատերազմի հետևանքով առաջացած նոր պայմանները խթանել են նաև Թուրքիայում գրանցվող օտարերկրյա նավատիրական ընկերությունների աճը։
2025-ի սեպտեմբերին թուրք սեփականատերերի նավատորմը տարեկան կտրվածքով ավելացել է ևս 2․2%-ով ՝ աշխարհում զբաղեցնելով 10-րդ տեղը։
Սակայն ոլորտի ներկայացուցիչները զգուշացնում են, որ այս աճը չի կարող կայուն լինել, եթե շուտափույթ չսկսվի հնացող բեռնատար փոքր նավերի նավատորմի արդիականացումը։ Նրանք ընդգծում են, որ կարևոր է չկորցնել նաև Համաշխարհային բանկի՝ շուրջ 70 տարի անց առաջարկվող ֆինանսավորման հնարավորությունը։


















































Հավանաբար ԱԱԾ աշխատողները գտել իշխանությանը լոյալ քահանաների, իրենց են դիմել, ինձ չեն դիմել. Տեր Նշա...
Տարոն Մարգարյանը կգործուղվի Մոսկվա
44-օրյա պատերազմը սկսվել է երկու պատճառով․ Հայաստանի խորհրդարանի փոխնախագահ
Բագրատ Սրբազանի խափանման միջոցը փոխելու միջնորդություն է ներկայացվել
Պոլսո Հայոց Պատրիարքը չի հստակեցնում՝ դե՞մ է Կաթողիկոսի հեռացման պահանջին, թե ոչ
«Ձեր ուսանողը չեմ, որ ինձ հարցեր տաք», «Պարտավոր եք դրսևորել պատշաճ վարքագիծ, ավել բան մի՛ ասեք»
Սի Ծինփինը ներկայացրել է Չինաստանի դիրքորոշումը Ուկրաինայի հակամարտության խաղաղ կարգավորման վերաբերյ...
«Հերյուրանք է». Գագիկ Բեգլարյանը՝ Ավինյանի համար ձայներ ապահովելու եւ փողերի լվացման մասին
Խիստ ծանր հիվանդություններից բացի բոլորը պետք է զորակոչվեն բանակ․ Գեղամ Նազարյան
Այո’, թող Արթիկի ՔԿՀ պետի տեղակալը և ընտանիքը հետևություն անեն. Գալյանը՝ Զորական գյուղում պատանու ծե...