Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Հաստատվեց Գյումրու 2026 թվականի բյուջեն Սերժ Սարգսյանը պատասխանել է հարցին՝ կմասնակցի՞ առաջիկա ընտրություններին Հպարտ ենք շարունակել հանձնառու մնալ տարածաշրջանում խաղաղության աջակցությանը․ ԵՄ առաքելություն Կոռուպցիայի կանխարգելումն ավելի արդյունավետ կդառնա. օրենսդրական փոփոխություն Գերագույն հոգևոր խորհրդի ժողով՝ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում Գազայում վարակիչ հիվանդությունների բռնկում է գրանցվել. Al Jazeera Ֆինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում․ ԿԳՄՍՆ Սարմեն Բաղդասարյանը նշանակվել է Լիբանանում ՀՀ դեսպան ԱՄՆ-ն դադարեցնում է Green Card-ի խաղարկության ծրագիրը․ ինչպես դա կազդի Հայաստանից դիմողների վրա TikTok-ը վաճառելու է իր ամերիկյան ընկերությունը Մենք չունենք տեղեկություն, որ «Ինտերը» մտադիր է պայմանագիր կնքել Էդուարդ Սպերցյանի» հետ Ուհանը Միսուրիի նահանգից պահանջել է 50 մլրդ դոլար անվանարկման համար

Հաստատվեց Գյումրու 2026 թվականի բյուջենՍերժ Սարգսյանը պատասխանել է հարցին՝ կմասնակցի՞ առաջիկա ընտրություններինՀայտնաբերվել է առանց ակցիզային դրոշմանիշների 6380 տուփ ծխախոտՀպարտ ենք շարունակել հանձնառու մնալ տարածաշրջանում խաղաղության աջակցությանը․ ԵՄ առաքելությունԴանիայում Ռուսաստանի դեսպանը կանչվել է ԱԳՆՆԱՏՕ-ն հայտարարել է, որ երկարատև պատերազմի համար դաշինքը բավականաչափ դիմացկուն չէԿոռուպցիայի կանխարգելումն ավելի արդյունավետ կդառնա. օրենսդրական փոփոխությունԳերագույն հոգևոր խորհրդի ժողով՝ Մայր Աթոռ Սուրբ ԷջմիածնումԳազայում վարակիչ հիվանդությունների բռնկում է գրանցվել. Al JazeeraԲունդեսրատը հավանություն է տվել Գերմանիայում զինվորական ծառայության մասին օրենքինՄենք պատրաստ ենք քննարկել Ուկրաինայում ընտրությունների անվտանգության ապահովման հարցը. Պուտին Պուտինը բաց է Մակրոնի հետ երկխոսության համար, եթե ֆրանսիական կողմն իսկապես պատրաստ է խոսելու և կպահպանի պարկեշտության տարրական չափանիշները․ ԼավրովՖինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում․ ԿԳՄՍՆԱլավերդի-Ճոճկան ավտոճանապարհին բшխվել են «Volkswagen Passat»-ը և «Howo» բետոնախառնիչը. 2 վիրավnրներից մեկին ուղղաթիռով տեղափոխել են ԵրևանԱռաջիկա օրերին պատրաստվում եմ դիմել ԿԽՄԿ ղեկավարությանը՝ խնդրելով պարզաբանում տրամադրել Ռուբենի կարգավիճակի վերաբերյալ. Վերոնիկա ԶոնաբենդՍարմեն Բաղդասարյանը նշանակվել է Լիբանանում ՀՀ դեսպանՆիկոլ Փաշինյանը Քանաքեռ–Զեյթուն վարչական շրջանի ուսանողներին և աշակերտներին ներկայացրել է Իրական Հայաստանի գաղափարախոսությունըԼիբանանա-իսրայելական խաղաղության բանակցությունների երրորդ փուլը կկայանա 2026 թվականի հունվարի 7-ինԱՄՆ-ն դադարեցնում է Green Card-ի խաղարկության ծրագիրը․ ինչպես դա կազդի Հայաստանից դիմողների վրաՍեղանի խաղերը մտերմացնում են ընտանիքներին տոների ժամանակ. ConversationԱՄՆ Սենատը մինչեւ նոր տարի չի լուծի պետական մարմինների ֆինանսավորման հարցը. PoliticoԹուրքիայում անհայտ անօդաչու թռչող սարք է վթարի ենթարկվելԱրդյոք գիտեն՝ որ ուղղությամբ է համագործակցել. Սերժ Սարգսյանը՝ Եզրաս Սրբազանի՝ КГБ գործակալ լինելու մասինԿամպուչիայի մոտ 500 հազար բնակիչներ հեռացել են իրենց տներից Թաիլանդի հետ հակամարտության պատճառովԱռանց անկախ Ուկրաինայի Մոսկվան կգա Լեհաստանի հետեւից. ԶելենսկիՔայլի Ջենները Kylie Cosmetics-ի տոնական երեկույթին հիացրել է իր շքեղ վարդագույն զգեստովՀայկական YEPREM բրենդի զարդերը փայլել են «Էմիլին Փարիզում» սերիալի 5-րդ եթերաշրջանումTikTok-ը վաճառելու է իր ամերիկյան ընկերությունը FIFA The Best. Կանանց Հայաստանի ազգային հավաքականի գլխավոր մարզչի ու ավագի քվեարկությունըԲանգլադեշում բողոքի ցույցեր են տեղի ունենում երիտասարդ քաղաքական գործչի մաhից հետոՄենք չունենք տեղեկություն, որ «Ինտերը» մտադիր է պայմանագիր կնքել Էդուարդ Սպերցյանի» հետԲժիշկը զգուշացրել է ցածր յուղայնությամբ մթերքների վտանգների մասինԵրևակայության ուժը. Գիտնականները բացահայտել են դրական մտածողության նյարդակենսաբանական հիմքը«Իմնեմնիմի-2» անվանումը ստացած քրեական վարույթի նախաքննությունն ավարտվել է․ փաստաբանՈւհանը Միսուրիի նահանգից պահանջել է 50 մլրդ դոլար անվանարկման համարՀՀ ավիացիան դեռ ԵՄ «սեւ ցուցակում» է, բայց եվրոպացիները վերջին այցի ժամանակ չեն գտել անվտանգության սպառնալիքներ. «Հետք»Ադրբեջանական բենզինով բեռնված գնացքը ժամանեց Հայաստանի «Այրում» կայարան (տեսանյութ)29-ամյա տղամարդը Երևան-Մոսկվա չվերթի օդանավում իրեն ոչ ադեկվատ է պահել, ապա տևական ժամանակ հայհոյել աշխատակիցներին«Արմավիր» ՔԿՀ-ում մշտադիտարկման այցի արդյունքում արձանագրված խնդիրների վերաբերյալ քննարկում՝ Մարդու իրավունքների պաշտպանի աշխատակազմի և ԱՆ ՔԿԾ ներկայացուցիչների մասնակցությամբԵրևանի թիվ 86 և թիվ 44 մանկապարտեզներում բացվել են վաղ մանկության տարիքի խմբեր«Օպելում» պայթյուն է տեղի ունեցել. Վարորդին այրվածքներով տեղափոխել են հիվանդանոցՈստիկանության նախկին պաշտոնատար անձը կաշառքի միջնորդության պատրվակով տարբեր անձանցից գումար է ստացել. քրեական վարույթով նախաքննությունն ավարտվել էԱդրբեջանի խորհրդարանը որոշում է ընդունել երկրում մասշտաբային համաներման մասինԴատախազության հայցը բավարարվել է. Արագածոտնի Շամիրամ համայնքին կվերադարձվի 17.7 հա մակերեսով հողատարածք Կառավարության ֆինանսավորմամբ նորոգվել է Երևանի մետրոպոլիտենի «ուղեղը»՝ կարգավարական կենտրոնըԾառայողական պարտականությունները անբարեխիղճ կատարելու մեջ մեղադրվող քննիչի գործն ուղարկվել է դատարանՌուսաստանը եւ Ուկրաինան զոհված զինվորականների մարմիններ են փոխանակելՊուտինը կասկածել է, որ Զելենսկին իսկապես տեսանյութը նկարահանել է Կուպյանսկի մուտքի մոտՍտորագրվել է 2026–2030 թթ. Հայաստան–ՄԱԿ կայուն զարգացման համագործակցության շրջանակային փաստաթուղթը«Ակնկալում ենք՝ ամեն ինչ կլուծվի միասնականությամբ». Տեր Եսային՝ Արցախի թեմի առաջնորդին փոխելու խնդրանքի մասին
Հայաստան

«Հայկական ավիաուղիներ»-ը կրկին հավաքում է իր թևե՞րը

«Հայկական ավիաուղիներ»-ը հայտարարում է գործունեության դադարի մասին։ Ավիաընկերությունը վերցվող դադարը պայմանավորում է ավիացիոն պարկի թարմացման հրամայականով, սակայն մասնագիտական շրջանակների հետ քննարկումները հիմքեր են տալիս կարծելու, որ դադարը կարող է լինել վերջնական։

Հայաստանյան լրատվամիջոցներից մեկի հետ զրույցում «Հայկական ավիաուղիների» մամուլի պատասխանատու Դիանա Կարապետյանն ասել է. «Ընկերությունը թարմացնում է ինքնաթիռների պարկը, նոր ինքնաթիռներ ենք գնելու, այժմ փաստաթղթաշրջանառություն է իրականացվում և այո, որոշ ժամանակով` մինչև 6 ամիս, ընկերությունը դադարեցնում է թռիչքները»։

Տարակուսանքը ցրելու փոխարեն, այս հայտարարությունն ավելի է ընդգծում մտահանգումը, որ ավիաընկերությունը հավանաբար պատրաստվում է լքել հայկական շուկան։ Հիմնավորենք, թե որոնք են նման եզրակացության պատճառները։

Առաջին․ պետք է հաշվի առնել, որ առջևում ամառային նավիգացիոն շրջանն է, որն ամենաեկամտաբեր ժամանակահատվածն է ավիաընկերությունների ֆինանսական կայունության և հաջորդող՝ պակաս եկամտաբեր ամիսներին գործունեությունն ապահովելու համար։ Ավիաընկերության գործունեության տեսանկյունից՝ դադար առնելու որոշումը հարցականի տակ է դնում ֆինանսատնտեսական բոլոր հնարավոր ցուցանիշները՝ անիրատեսական դարձնելով ավիաընկերաության վերադարձի որևէ հնարավորություն։ Հարկ է նշել նաև, որ որևէ օդանավի ձեռքբերման փաստաթղթաշրջանառություն կես տարի չի տևում։

Երկրորդ․ ներկայում՝ ավիացիոն շուկայում անկհայտ է օդանավերի պակասը։ Այդ իրողությունն հավանաբար ազդում է ինքնաթիռների լիզինգի ու ձեռքբերման գների վրա։ Քիչ հավանական է, որ «Հայկական ավիաուղիները» հանձնի ամիսներ առաջ ավելի բարենպաստ լիզինգային պայմաններով ձեռք բերված ինքնաթիռներն ու պարկը թարմացնեն ավելի «թանկ» օդանավերով։ Դա կարող է ազդել տոմսերի ինքնարժեքի վրա, ու ձմեռային թռիչքային շրջանում ավիաընկերության գործունեությունը կարող է դառնալ խիստ վնասաբեր։

Այսպիսով՝ 6 ամիս անց վերադառնալը գրեթե անհավանական է նաև շուկայում օդանավերի բացակայության պատճառով, ու այս իրավիճակը տեսանելի ապագայում դժվար փոխվի։

Երրորդ․ արդեն օրեր առաջ, տեղեկություններ էին տարածվել այն մասին, որ «Հայկական ավիաուղիների» թռիչքային ու մասնագիտական անձնակազմը համատարած աշխատանքից ազատվելու դիմումներ էր ներկայացնում։ Ավիացիոն բիզնեսի առանձնահատկություններից մեկն էլ այն է, որ բարձր որակավորում ու մասնագիտական գործունեության թույլտվություն ունեցող կադրերի զբաղվածության խնդիրը համեմատաբար արագ է լուծվում, և ամիսներ անց, նշված ավիաընկերությունը, ամենայն հավանականությամբ, չի կարողանա «կախարդական փայտիկի» հարվածով իրար գլխի հավաքել ցրված անձնակազմը։

Այս ամենին զուգահեռ՝ հարկ է անդրադառնալ երկու լրացուցիչ հանգամանքի։ «Հայկական ավիաուղիներ»-ի կողմից այժմ շահագործվող EK-AAD և EK-AAB օդանավերից երկրորդի՝ հայկական ռեգիստրում գտնվելու վավերականության ժամկետը լրանում է 2025թ․ ապրիլի 14-ին, ու ամենայն հավանականությամբ, օդանավն այդ պահից սկսած այլևս չի ունենա հայկական գրանցում։ Ավիաընկերությունում իրավիճակին քաջածանոթ աղբյուրը հայտնում է, որ շուտով հայկական գրանցումից կարող է դուրս  գալ նաև EK-AAD օդանավը։ Հետաքրքրական է նաև այն հանգամանքը, որ վերջին շրջանում ավիաընկերությունը խնդիրներ ուներ թռիչքային ժամանակացույցը պահելու հետ։ Ամենաաղմկահարույց միջադեպը փետրվարի 19-ին նախատեսված Մինվոդի-Երևան թռիչքի ուշացումը, ապա չեղարկումն էր, որի մասին ուղևորներն իմացան նախաթռիչքային գրանցումն անցնելուց հետո՝ թռիչքից անմիջապես առաջ։ Արդեն երկրորդ անգամն է, որ «Հայկական ավիաուղիներ» անունը կրող ընկերությունը դադարում է գործել։ Առաջին դեպքում դադարն ավարտվեց ընկերության լուծարմամբ, այս դեպքի ներկա հանգրվանում ՝ հեռանկարները պատված են անորոշությունների մշուշով, քանզի եթե 6 ամսյա դադարից հետո ավիաընկերությունը չկարողանա հայկական ռեգիստրում օդանավեր ունենալ, ապա «Հայկական ավիաուղիներ»-ը կարող է օրենքի ուժով զրկվել նաև օդանավ շահագործողի վկայականից։ Ինչևէ, կապրենք, կտեսնենք․․․