Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Ստամբուլում եւ Անկարայում զգուշացրել են մարդաշատ վայրերում հնարավոր ահաբեկչությունների մասին Հայաստանի հետ սահմանի թուրքական «Ալիջան» անցակետում սկսվել են բացման նախապատրաստական աշխատանքները Հայաստանի և Ադրբեջանի դեսպանները ԱՄՆ-ում մասնակցել են «Թրամփի ուղի» նախագծի քննարկմանը Քամիներին դիմակայելու համար Երևանից դուրս անտառային շերտեր կհիմնվեն. Բեգոյան «ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ»-ը 50 մլն դրամ է նվիրաբերել Սպանդարյանի ջրանցքի վերակառուցման համար. «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամ ԱՄՀ-ն ողջունել է հայամետ կոնգրեսականների ներկայացրած Հայաստանի անվտանգության ակտը 2026–ին Երևանում գազաբաշխիչ կայան կկառուցվի. Արեյանը ներկայացրեց ծրագիրը Ֆրանսիայի ՏԻՄ մարմինները հանդես են գալիս նոր նախաձեռնություններով՝ հայ գերիների ազատ արձակման պահանջով Կեևյան կամրջի հիմնանորոգման աշխատանքների կատարման պայմանագիրը խզվել է. Այն կնորոգվի 2026–ի ամռանը Ավտոմեքենաների վաճառքով զբաղվող ընկերությունը վերականգնել է պետությանը պատճառված 13 մլն դրամի վնասը. ՔԿ AI-ը՝ Երևանում. Հատուկ սարքերով մեքենան կշրջի բոլոր փողոցներով և կարձանագրի ասֆալտի ու աղբի վիճակը ՀԷՑ-ի շուրջ 1753 աշխատակից ընկերության խնայողությունների հաշվին այսօր պարգևատրվել է. Ռոմանոս Պետրոսյան

Ստամբուլում եւ Անկարայում զգուշացրել են մարդաշատ վայրերում հնարավոր ահաբեկչությունների մասինՀայաստանի հետ սահմանի թուրքական «Ալիջան» անցակետում սկսվել են բացման նախապատրաստական աշխատանքներըՌԴ-ի կողմից ԽՍՀՄ ազդեցության ոլորտները ենթադրաբար վերականգնելու ցանկության մասին տեղեկատվությունը սխալ է․ ՊեսկովՀայաստանի և Ադրբեջանի դեսպանները ԱՄՆ-ում մասնակցել են «Թրամփի ուղի» նախագծի քննարկմանըՊետդեպարտամենտը հերքել է Գազայի վերականգնման համար ԱՄՆ-ի կողմից 60 միլիարդ դոլարի օգնություն տրամադրելու մասին լուրերըԱԷՄԳ-ն կարծում է, որ բարձր հարստացված ուրանի մեծ մասը մնում է ԻրանումՓրկարար ծառայությունն ամփոփում է անցած շաբաթըՔամիներին դիմակայելու համար Երևանից դուրս անտառային շերտեր կհիմնվեն. ԲեգոյանՈվ այգում մի ծիրանի ծառ ունի, իրեն կանաչապատման մասնագետ է համարում. Բեգոյանը՝ Երևանում տնկվող ծառերի մասինՎրաստանը նշանակալի դեր ունի Հարավային Կովկասում խաղաղության ամրապնդման գործում. Կոբախիձե«ՀԱՅԷԿՈՆՈՄԲԱՆԿ»-ը 50 մլն դրամ է նվիրաբերել Սպանդարյանի ջրանցքի վերակառուցման համար. «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամՎաղը կվառվեն Գյումրու գլխավոր տոնածառի լույսերըԱՄՀ-ն ողջունել է հայամետ կոնգրեսականների ներկայացրած Հայաստանի անվտանգության ակտը2026–ին Երևանում գազաբաշխիչ կայան կկառուցվի. Արեյանը ներկայացրեց ծրագիրըՊետերբուրգում Ալիևի բացակայությունը չի խանգարում Մոսկվայի և Բաքվի հարաբերություններին. ՊեսկովԵրևանի տրանսպորտում հսկողական աշխատանքների արդյունքում կազմվել է 1473 տուգանքի որոշումՖրանսիայի ՏԻՄ մարմինները հանդես են գալիս նոր նախաձեռնություններով՝ հայ գերիների ազատ արձակման պահանջովԿեևյան կամրջի հիմնանորոգման աշխատանքների կատարման պայմանագիրը խզվել է. Այն կնորոգվի 2026–ի ամռանըԱվտոմեքենաների վաճառքով զբաղվող ընկերությունը վերականգնել է պետությանը պատճառված 13 մլն դրամի վնասը. ՔԿAI-ը՝ Երևանում. Հատուկ սարքերով մեքենան կշրջի բոլոր փողոցներով և կարձանագրի ասֆալտի ու աղբի վիճակըՀԷՑ-ի շուրջ 1753 աշխատակից ընկերության խնայողությունների հաշվին այսօր պարգևատրվել է. Ռոմանոս ՊետրոսյանԱրհեստական բանականությունը դեռ սովորելու կարիք ունի, ճաքը ճաքալցումից չի տարբերում. ԱվինյանԵվրոպայի երկրները պատրաստ են զորքեր ուղարկել Ուկրաինա, եթե Պուտինը խախտի խաղաղության համաձայնագիրը․ ՌյուտեԱրևմտյան հետախուզությունը կասկածում է Ռուսաստանին՝ Իլոն Մասկի Starlink արբանյակների դեմ զենք մշակելու մեջ․ APՀունվարի 3-ին՝ «Ֆեստիվառ» ՋերմուկումՀաջորդ տարի սեպտեմբերին մենք կունենանք Մեսրոպ Մաշտոցի պատկերով Այբբենարաններ. Ժաննա ԱնդրեասյանԳյումրիում կատարված uպանnւթյnւնը բացահայտվել է, մեկ անձ ձերբակալվել էԿասեցվել է «Արփի Լենդ» ՍՊԸ-ին պատկանող սպանդանոցի արտադրական գործունեությունըԻրանը լիովին պատրաստ է Իսրայելի և Միացյալ Նահանգների կողմից հնարավոր հարձակմանը. ԱրաղչիԲջջային հեռախոսների սահմանափակումը դպրոցներում վստահորեն դրական է ազդելու կրթական պրոցեսի վրա. Տիգրան ԱվինյանԱմենաբարձր գնահատանքի է արժանի էներգետիկների մեծ պատասխանատվությունն ու մասնագիտական նվիրվածությունըՏոկաևը կոչ է արել ԵԱՏՄ-ի շրջանակներում համատեղ ստեղծել տրանսպորտային և լոգիստիկ շրջանակԱռկա ռեսուրսները բավարար չափով պատրաստ են ձյանը, բայց մասնավորը ևս պետք է մաքրի իր հարակից տարածքը. Երևանի քաղաքապետարանի պաշտոնյաՄոսկվայի հարավում ավտոմեքենայի պայթյունի հետևանքով ռուս գեներալ է զոհվել (տեսանյութ)ՀԲԸՄ-ն կոչ է անում պահպանել եկեղեցու ինքնավարությունը և խրախուսում է հաշտեցման երկխոսությունըՀրազդանի կիրճում կառուցապատման էական սահմանափակումներ կլինենՈւխտերթ՝ դեպի Սուրբ Ստեփանոս եկեղեցիԳազամատակարարման վթարային դադարեցում Դավթաշեն 1-ին, 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ թաղամասերում, Զովունի բնակավայրումԱՄՆ-ն ցանկանում է հանգստավայր կառուցել Գազայի հատվածի ավերակների վրաԵլիսեյան պալատի աշխատակիցը երկու տարի շարունակ արժեքավոր իրեր է գողացել նախագահական նստավայրիցՄոսկվա-Նովոկուզնեցկ չվերթի ինքնաթիռը վերադարձել է օդանավակայան՝ ուղևորուհու վարքագծի պատճառովՄեսսին անհավանական է, սակայն իմ ընտրությունը Կրիշտիանու Ռոնալդուն է Մայամիի բանակցությունները՝ արդյունավետ, բայց առանց առաջընթացիԵրևանի կանգառներում տեղադրվում են էլեկտրոնային չվացուցակի էկրաններ (տեսանյութ)Թրամփը հայտարարություն կանի Պենտագոնի ղեկավարի հետՈ՞վ կդառնա Ամենայն հայոց կաթողիկոսը. թուրքական մամուլի անդրադարձըՆարեկ Մկրտչյանն ու Բրայեն Մասթը քննարկել են ՀՀ-ԱՄՆ ռազմավարական համագործակցությանն առնչվող հարցերՄակրոնը հայտարարել է լայնածավալ ռազմական ծրագրի մեկնարկի մասինՏեղի ունեցող բարենպաստ և կառուցողական փոփոխությունները նոր հնարավորություններ են ստեղծում ավելի լայն տարածաշրջանի երկրների համար. Նիկոլ ՓաշինյանՀՀ-ն այսօր տարածաշրջանի այն երկիրն է, որը չունի էլեկտրաէներգիայի պակաս. Դավիթ Խուդաթյան
Հայաստան

«Ֆլայ Արնա»-ի միակ օդանավը թռել է Շարժա, ապա հանվել հայկական գրանցումից

«Հետք»-ը գրել է․ «Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ընկերության (հայտնի է որպես «Ֆլայ Արնա») միակ ինքնաթիռը, որը հունվարի 16-ից անգործ կանգնած էր «Զվարթնոցում», փետրվարի 26-ին թռել է Շարժա: Իսկ Քաղավիացիայի կոմիտեի՝ այսօր հրապարակած ցանկում այդ օդանավը բացակայում է, ինչը նշանակում է, որ այն հանվել է հայկական ռեգիստրից:

Հիշեցնենք, որ մինչեւ 2023 թ. նոյեմբեր «Ֆլայ Արնան» ուներ 2 հատ «Airbus A320» տիպի օդանավ, որոնք ՀՀ-ում գրանցված էին որպես EK-YRB եւ EK-YRC: Նոյեմբերի 9-ին EK-YRC-ն Երեւանից մեկնել էր Շարժա, իսկ նույն ամսվա վերջին ապագրանցվել էր հայկական ռեգիստրից ու հետո մտցվել ԱՄԷ օդանավերի ռեգիստր՝ «Air Arabia»-ի ավիապարկ (արաբական գրանցումը՝ A6-AQH): Ներկայում A6-AQH-ն թռիչքներ է իրականացնում արաբական փոխադրողի կազմում:

Փաստորեն, փետրվարի 26-ին EK-YRB-ն եւս մեկնել է Շարժա, որտեղ բազավորվում է «Air Arabia»-ն: Քանի որ, ինչպես ասվեց, այն եւս հանվել է ՀՀ օդանավերի ռեգիստրից, ստացվում է, որ կրկնում է EK-YRC-ի անցած ուղին: Այսինքն՝ տրամաբանությունը հուշում է, որ ինքնաթիռը շուտով գրանցվելու է այլ երկրում, ըստ ամենայնի՝ հենց ԱՄԷ-ում՝ «Air Arabia»-ի կամ նրա դուստր ընկերություններից մեկի կազմում:

«Ֆլայ Արնան» հայ-արաբական համագործակցության արդյունք է: Դրա 49 %-ը պատկանում է «Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդ» ՓԲԸ-ին (ANIF), որը պետական հիմնադրամ է, 49 %-ն էլ պատկանում է արաբական «International Business Company (FZE)»-ին, որը փոխկապակցված է «Air Arabia» ավիաընկերությանը: Փաստացի հենց արաբական այս փոխադրողն է համարվում «Ֆլայ Արնայի» բաժնետեր: Մնացած 2 %-ը պատկանում է ՀՀ քաղաքացի Վարուժան Ներգիզյանին, որը լիբանանահայ տնտեսագետ ու գործարար է, ԱՄԷ-ի, Լիբանանի եւ Մերձավոր Արեւելքի այլ երկրների բիզնես շրջանակների ներկայացուցիչ է:

Հիշեցնենք, որ «Ֆլայ Արնայի» եւ դրա հայկական հիմնադիր ԱՆԻՖ-ի գլխին սեւ ամպեր են կուտակվել նախորդ տարեվերջից: Դեկտեմբեր-հունվար ամիսներին կադրային փոփոխություններ եղան ԱՆԻՖ-ում. փոխվեց տնօրենների խորհուրդը, որի նախագահ դարձավ էկոնոմիկայի փոխնախարար Անի Իսպիրյանը: Կարճ ժամանակ անց Իսպիրյանը պաշտոնանկ արվեց եւ դարձավ մեղադրյալ մի քրեական վարույթով, որը, սակայն, կապ չունի ԱՆԻՖ-ի հետ: Այդուհանդերձ, ԱՆԻՖ-ի մասով եւս քրեական վարույթ կա, որը նախաձեռնվել է մասնավոր ոլորտում ծառայողական լիազորությունները կամ դրանցով պայմանավորված ազդեցությունը չարաշահելու հոդվածով: Նախաքննությունն իրականացնում է Հակակոռուպցիոն կոմիտեն:

ԱՆԻՖ-ի նորակազմ խորհուրդը հունվարին ֆոնդի գործադիր տնօրենի պաշտոնից հեռացրեց Դավիթ Փափազյանին՝ ժամանակավոր պաշտոնակատար նշանակելով ԱՆԻՖ-ի աշխատակից Տիգրան Ղազարյանին:

2023-ի տարեվերջին «Ֆլայ Արնայի» հիմնադիրները ավիաընկերության կանոնադրական կապիտալը 6 մլրդ դրամից դարձրին 8 մլրդ: Հունվարին ԱՆԻՖ-ը «Հետքին» հայտնել էր, որ սրա պատճառն ավիաընկերությունում ծագած «որոշակի ֆինանսական խնդիրներն» են: Ֆոնդը չէր պատասխանել մեր հարցին, թե ինչու ավիաընկերությունը հունվարի 16-ից թռիչքներ չի կատարում: Խնդրել էինք նաեւ մեկնաբանել հայկական մամուլում հայտնված տեղեկություններն այն մասին, որ ԱՆԻՖ-ի եւ «Air Arabia»-ի միջեւ խնդիրներ են ծագել «Ֆլայ Արնայի» վերաբերյալ պայմանավորվածությունները կատարելու շուրջ, սակայն արձագանք չէր եղել: ԱՆԻՖ-ը «Հետքին» նաեւ փոխանցել էր, որ տոմս ձեռք բերած, սակայն չեղարկված չվերթերի ուղեւորներին հայկական փոխադրողը վերադարձրել է տոմսերի գումարները, ավելին՝ հավաստիացրել էր, որ որեւէ ուղեւոր տոմսերի գումարի վերադարձի հետ կապված չի տուժել:

Ֆոնդին հարցրել էինք, թե արդյոք պետք է սպասել «Ֆլայ Արնայի» թռիչքների վերականգնման: Եթե այո, ապա ե՞րբ է դա նախատեսվում: ԱՆԻՖ-ն ընդամենը նշել էր, որ ավիատոմսերի վաճառքի վերսկսման ուղղությամբ ներկայում (հունվարին) աշխատանքներ են ընթանում, եւ հավելել, որ առաջիկայում «Ֆլայ Արնայի» գործունեության մասին առավել մանրամասն լրացուցիչ տեղեկատվություն կտրվի: Մինչ օրս ֆոնդը պարզաբանումներ չի ներկայացրել:

Հիշեցնենք, որ EK-YRB-ն Հայաստանում գրանցվել էր 2022 թ. սեպտեմբերին, իսկ EK-YRC-ն՝ նույն տարվա դեկտեմբերին: Երկուսի գրանցումներն էլ վավեր էին 5-ական տարով՝ մինչեւ 2027 թ.: Սակայն իրադարձությունները հանգեցրին նրան, որ մեկ տարի անց EK-YRC-ն դուրս բերվեց հայկական ռեգիստրից, իսկ մեկուկես տարի անց՝ EK-YRB-ն:

Չնայած «Ֆլայ Արնան» հունվարի 16-ից թռիչքներ չի իրականացնում, նրա օդանավ շահագործողի վկայականն (ՕՇՎ) ուժի մեջ է մինչեւ 2039 թ.: Բայց քանի որ վերջին օդանավը՝ EK-YRB-ն էլ է դուրս բերվել ՀՀ ռեգիստրից, խնդիր է ծագում:

Բանն այն է, որ ՕՇՎ ունեցող ավիաընկերությունը պետք է լինի առնվազն մեկ օդանավի սեփականատեր կամ վարձակալ (ենթավարձակալ) կամ գոնե ունենա օդանավի վարձակալության (ենթավարձակալության) մասին հուշագիր, այլապես նրա ՕՇՎ-ի գործողությունը կկասեցվի առավելագույնը 60 օրով, եւ այս ընթացքում փոխադրողը պետք է քայլեր ձեռնարկի՝ օրենսդրական նշված պահանջը բավարարելու համար: Չբավարարելու դեպքում նրա վկայականի ուժը կորցրած կճանաչվի: Իսկ առանց ՕՇՎ-ի ոչ մի ավիափոխադրող չի կարող կոմերցիոն թռիչքներ կատարել:

«Հայկական ազգային ավիաուղիներ» ՓԲԸ-ն որպես իրավաբական անձ, ըստ ՊԵԿ-ի տվյալների, այսօր շարունակում է մնալ գործող ընկերություն: Հունվարին ԱՆԻՖ-ը «Հետք»-ին փոխանցել էր, որ վերջին 2-3 ամիսներին ավիաընկերությունում կրճատումներ չեն եղել, ընդ որում՝ մինչ այդ ֆոնդը հայտարարել էր, որ «Ֆլայ Արնան» ապահովում է ավելի քան 125 աշխատատեղ»: