Ինչպես իշխանությունը կարճ ժամանակում կործանեց Քաղավիացիան
Նախորդ տարի հուլիսին Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդն ու «Էյր Արաբիա» ընկերությունը հայտարարեցին Հայաստանի նոր ազգային ավիաընկերության գործարկման համաձայնագրի մասին: 2013թ.-ից, երբ փակվեց Արմավիա ավիաընկերությունը, Հայաստանը չուներ ազգային ավիափոխադրող: Ազգային փոխադրող ունենալու գաղափարը կյանքի կոչելու համար Հայաստանի կառավարությունը հատկացրեց 10 միլիոն դոլար:
Տարօրինակն այն էր, որ «Ֆլայ Առնայի» բաժնետոմսերի 51 տոկոսը անցնում էր «Էյր Արաբիային», իսկ մնացած 49 տոկոսը՝ Հայաստանի կառավարությանը:
«Ֆլայ Առնայի» կառավարումը պայմանագրով հանձնվել է արաբական կողմին, բայց չգիտես ինչու՝ ավիաընկերությունը համարվում է Հայաստանի ազգային ավիափոխադրող: Ինչու ազգային փոխադրող ստեղծելու պատասխանատու գործը չվստահվեց հայկական ընկերություններին, հատկապես որ, հայ մասնագետների կողմից բավականին հետաքրքիր ու հեռանկարային առաջարկներ են արվել կառավարությանը: Ինչո՞ւ մերժեցին հայ մասնագետների ներուժը օգտագործելու, նոր աշխատատեղեր ստեղծելու հնարավորությունը, և ի՞նչ նոր ձեռքբերումներ ունեցավ Հայաստանի Քաղավիացիան իշխանափոխությունից հետո:
Այս և այլ հարցերի մասին զրուցել ենք Ավիացիոն փորձագետ, վարչապետի նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի հետ:
Մանրամասները՝ տեսանյութում


















































Երևանում խուլիգանական վարք դրսևորելու կասկածանքով ձերբակալվել է լեհական ակումբի 17 երկրպագու
Դաշտ են դուրս գալիս ձեւիստները
Ում դրոշը պետք է երեւա սահմանի այն կողմում
Քաղաքապետարանի ավտոբուսների մասնակցությամբ ամեն 2-րդ վթարի մեղավորը ավտոբուսի վարորդներն են
Բեմ են դուրս գալիս «սոցիոլոգները»
Երևան-Մոսկվա չվերթի ինքնաթիռում ոչ ադեկվատ վիճակում գտնվող ուղևորը ձերբակալվել է
Հայրն իր կյանքի գնով փրկել է խեղդվող որդուն
200.000 դոլար՝ միջնորդության և 23.000 դոլար՝ կառուցապատման թույլտվության համար. Աղազարյանի գործը դատ...
61 միլիոն եվրո․ Մբապեն դատարանում հաղթել է ՊՍԺ–ին
ՍԱՏՄ-ն անհայտ ծագման միս է առգրավել ու ուղարկել ոչնչացման (տեսանյութ)