1USD = AMD
1EUR = AMD
1RUB = AMD
Այսօր՝ 20 հունիսի 2019թ., 00:00
Արմեն Սողոյան. Քանի դեռ հիվանդանոցներում ստվերային փող է պտտվում, ապահովագրական մեխանիզմը չի աշխատելու Մոսկվայում կգերազանցվի 100-ամյա ջերմաստիճանային ռեկորդը Գյումրիում հորդառատ անձրևի պատճառով ավտոմեքենաներն արգելափակվել են անձրևաջրերի մեջ Փաշինյանը անիմաստ է համարում ընդդիմությանը վերահսկողական պաշտոններ տալը Արայիկ Հարությունյանը՝ դպրոցներում ավարտական քննությունների ցավալի արդյունքների մասին Իմ աշխատանքային փորձը բավական է Արդարադատության նախարարության համակարգը ղեկավարելու համար. նորանշանակ նախարար Վենեսուելան փորձել է իր ոսկին վաճառել Թուրքիայում Լեւոն Քոչարյանի մարդկային անկեղծությունը Զոհրաբ Մնացականյանը և ԱՄՆ պետքարտուղարի եվրոպական և եվրասիական հարցերով տեղակալի պաշտոնակատարը քննարկել են ԼՂ հիմնախնդիրը Ֆրանսիան եւ Գերմանիան ակտիվացնում են ջանքերը Իրանի պատճառով լարվածության թուլացման համար ԵՄ-ի կոչը Եվրահանձնաժողովին. «Թուրքիայի դեմ պետք է միջոցներ ձեռնարկել» Պատերազմի սպառնալիքով որեւէ մեկը չի կարող մեզ վախեցնել. Նիկոլ Փաշինյան Մուրսին «չի մահացել, նրան սպանել են». Էրդողան Արթուր Դավթյանի ընտրությունը Տարածաշրջանի երկրների պատմության ադրբեջանական տարբերակն իրականությանը չի համապատասպանում. նախարար Հայաստանում տուրիզմի զարգացման գլխավոր նախապայմանը դրական իմիջն է. ՀՀ վարչապետ Ժամ առաջ արգելեք հնամաշ ավտոմեքենաների շահագործումը Երեւանում. Գեւորգ Պետրոսյանի բաց նամակը՝ Օսիպյանին ԵՄ-ի տնտեսությունը կարգի է եկել ռուսական հակապատժամիջոցներից. Մոգերինի Հայաստանը ծրագրում է մոտ 1,5 մլրդ դոլարի նոր վարկեր ներգրավել. ֆիննախ Մի քանի օրվա անկումից հետո դոլարն ու եվրոն թանկացել են Բարի Ալիբասովը հոսպիտալացումից հետո առաջին հարցազրույցն է տվել Ահա թե ի°նչ է ստացվում ,երբ գործը վստահում են գործից անտեղյակներին Հայտնի է կանանց սթրեսի հիմնական աղբյուրը Ուկրաինացի պատգամավորին մահացած են գտել. նախնական վարկածով՝ նա ատրճանակը մաքրելիս կրակել է ինքն իր վրա Եթե անգամ բենզինի վրա ակցիզային հարկ դրվի, բենզինի մեկ լիտրը կթանկանա ընդամենը 1,6 դրամով. ԱԺ պատգամավոր Հեռացվել է Շերեմետեւոյի աղետի տեսանյութը տարածած ոստիկանը Բոլորի ելույթները լսելով՝ շատ հուզվեցի. Լեւոն Քոչարյանը՝ Մարտի 1-ի զոհերի հարազատների ելույթների մասին Դեմոկրատ Բերնի Սանդերսը խիստ քննադատել է Թրամփին Խաշոգջիի մահվանը սաուդցի արքայազնի մասնակցության ապացույցներ կան. ՄԱԿ Ահա թե ով է հակաքոչարյանական շարժման թիվ մեկ ակտիվիստը Պոգբան չի ցանկանում տեղափոխվել «Ռեալ» «Ցանկացած դեմոկրատ թեկնածուի օգտին քվեարկելը կնշանակի կործանել ամերիկյան երազանքը». Թրամփ Ուկրաինայի ԼԳԲՏ համայնքի ներկայացուցիչները Զելենսկիին գեյ շքերթի մասնակցելու են հրավիրել ՊԵԿ-ը «հարկային տեռոր»-ի վերաբերյալ հրապարակման առնչությամբ պարզաբանմամբ է հանդես եկել Խարկովում հանրակացարանի 6-րդ հարկից դուրս նետված հայ ուսանողը պատմել է դեպքի մանրամասները (տեսանյութ) Քեյթ Միդլթոնի և արքայազն Ուիլյամի «կորտեժը» վթարի է ենթարկել տարեց կնոջ. վիճակը ծանր է (լուսանկար) Պուտինը ներկա չի գտնվի Մինսկում Եվրոպական խաղերի բացման արարողությանը Գվարդիոլան աճուրդում վաճառել է հաջողություն բերած վերարկուն Տնտեսական հեղափոխություն, այնուամենայնիվ, մեր քաղաքացիների կյանքում տեղի չի ունեցել. Մանե Թանդիլյան Դրանք ասեկոսեներ են. գլխավոր դատախազը՝ Նարեկ Սարգսյանին արտահանձնելու համաձայնություն չտալու տեղեկության մասին Հայաստանից արտահանման ծավալների նվազումը տագնապահարույց է. ֆիննախ Ճապոնիայում երեխաների ֆիզիկական պատիժն արգելող օրինագիծ է ընդունվել Ինդոնեզիան 2021 թվականին կսկսի Ջակարտայից մայրաքաղաքի տեղափոխումը Կենտրոնական բանկը մասամբ կվերականգնի Տիգրան Սարգսյանի օրոք վաճառված 1.5 տոննա ոսկին (տեսանյութ) Ռուստամ Բադասյանը նշանակվել է արդարադատության նախարար Սառա Անջարգոլյանը նշանակվել է սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակի ղեկավար Հայփոստի ծառայությունները մոտ 25 անգամ թանկ են բանկերի ծառայություններից. Գևորգ Պապոյանը՝ Յոլյանին Պատերազմների և այլ վայրագությունների հետևանքով աշխարհում փախստականների ու ներքին տեղահանվածների թիվը հասել է մոտ 71 միլիոնի․ ՄԱԿ Եղանակը՝ Հայաստանում ԱՄԷ իշխանությունները պարզեցրել են ԱԱՀ վերադարձը զբոսաշրջիկների համար «Ադեկվատ դիսկուրս»․ կոնֆերանս է հրավիրվել Քաղաքացին ոչխար է բերել կառավարություն (տեսանյութ) Առկա է դատական սխալ. դատախազը միջնորդեց կալանավորել Ռոբերտ Քոչարյանին Իրանի գյուղատնտեսության ոլորտը շարունակում է զարգանալ՝ չնայած ԱՄՆ պատժամիջոցներին. փոխնախարար Ալիևը կարգադրել է 50%-ով բարձրացնել ԿԸՀ նախագահի և մյուս աշխատակիցների աշխատավարձերը Microsoft-ի ստեղնաշարերի վրա առաջին անգամ 25 տարվա մեջ նոր կոճակ կհայտնվի Կլիմայի փոփոխությունը կարող է Ատլանտիկ օվկիանոսի անհետացման պատճառ դառնալ Պետդեպը և Amnesty-ն Վրաստանին հորդորում են պաշտպանել բոլոր քաղաքացիներին՝ «անկախ սեռական կողմնորոշումից» Ի՞նչ իրավունքներ ունեն աշխատողները. ՄԻՊ-ը հրապարակել է ուղեցույց Պենտագոնըը 250 մլն կտրամադրի Ուկրաինայի զինված ուժերին Մեր շանսը Վաշինգթոնում. վաղվա հանդիպումը կարող է շրջադարձային դառնալ ԼՂ կարգավորման փաշինյանական փուլի համար. Աշոտյան Երեւանում թալանել են քրեական հետախուզության գլխավոր վարչության նախկին պետին Քոչարյանի և մյուսների գործով բողոքները քննող դատավոր Արմեն Դանիելյանը դարձյալ ինքնաբացարկ չհայտնեց. նիստը շարունակվում է. (ուղիղ) Ռոբերտ Քոչարյանի կողմնակիցներից եւ իշխանության աջակիցներից մեկական ցուցարարի ոստիկանները բերման ենթարկեցին Զվարճացող Հայաստան Լեհաստանում հարբած տղամարդը տանկով շրջել է քաղաքի փողոցներով Յոգուրտը կարող է պաշտպանել աղիքների ուռուցքներից. հետազոտություն Պորոշենկոյի նկատմամբ 5-րդ քրեական գործն է հարուցվել Ջոն Բոլթոնն ակտիվորեն մասնակցում է հայ-ադրբեջանական բանակցություններին Ադրբեջանական մամուլ. «Փաշինյանը վերադարձնում է ապրիլյան պատերազմից հետո պաշտոնանկ արված գեներալներին» Կառավարությունն առաջիկայում կստանա 2 մլն 700 հազար եվրոյի չափով դրամաշնորհ Ադրբեջանի պաշտպանության նախարարին խաբել են. պարզվում է նա շատ դյուրահավատ է Հանուն Վահե Գրիգորյանի ընտրության ԱԺ-ը չեղարկել է բոլոր գործուղումները Միխեիլ Սաակաշվիլին սպառնացել է Օդեսայի քաղաքապետին Ուշագրավ քվեարկություն. ինչո՞ւ «Իմ քայլի» պատգամավորները Վահե Գրիգորյանին շատ հարցեր չուղղեցին Երուսաղեմում հայ ուսանողները դաժան ծեծի են ենթարկել երկու երիտասարդ հրեայի Միշել Պլատինին ազատ է արձակվել Ի՞նչ եք մի կաթիլ մեղրը սարքել ազգի բոլոլա. Ծառուկյան (տեսանյութ) Ներքին հրահանգ՝ ՔՊ-ում Երգչուհի Վալերիան պատմել է իր նոր հոբբիի մասին
Հարցում

Ե՞րբ կներդրվի տաքսիների լիցենզավորման համակարգը

Հայաստանի տրանսպորտային ցանցում լուրջ փոփոխություններ են նախատեսվում: Խոսքն, ի դեպ, վերաբերում է ինչպես ներքաղաքային, այնպես էլ միջքաղաքային երթուղիներին: Երկու դեպքում էլ հարցը քննարկման, տեղեկատվության հավաքագրման փուլում է: Ինչպիս՞ի տրանսպորտ կունենանք եւ ե՞րբ… Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնությունում հերթական մասնագիտական հանդիպում–քննարկումը տրանսպորտային հիմնախնդիրների թեմայով է եղել:

Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնությունում տրանսպորտի հիմնախնդիրներին վերաբերող մասնագիտական քննարկումը ավելի քան երկու ժամ է տեւում: Ավարտից հետո էլ մասնակիցները չեն շտապում հեռանալ: Քննարկմանը շահագրգիռ բոլոր կողմերն են հրավիրված, թեման էլ խիստ արդիական է, խոսելու շատ բան ունեն:

Սկզբում Տրանսպորտի, կապի ու ՏՏ նախարության տրանսպորտի վարչության պետի տեղակալ Արման Կարապետյանն է ներկայացնում հանրապետական տրանսպորտային նոր ցանցի նախագիծը:

«IT ընկերությունների հետ համագործակցության արդյունքում մշակվել է ժամանակակից նոր լուծումներով երթուղային համակարգ, որտեղ հաշվի են առնված բոլոր նրբությունները: Կներդրվի տոմսերի միասնական էլեկտրոնային համակարգ: Պարտադիր կլինի նաեւ տեղորոշման սարքերի առկայությունը՝ ՋՓՍ կամ այլ համակարգերի միջոցով հնարավոր կլինի տեսնել, թե որ մեքենան երբ է շարժվում, որտեղի՞ց եւ ի՞նչ արագությամբ»,- նշում է նա:

Հանրապետական տրանսպորտային նոր ցանցով մինիմումի կհասցվի համայնքները մայրաքաղաքին կապող գծերը: Բնակիչները փոքր տրանսպորտային միջոցներով կուղեւորվեն շրջկենտրոն, այնուհետեւ ավելի մեծ ու հարմարավետ փոխադրամիջոցով կհասնեն մայրաքաղաք:

Քաղաքաշինության, տեխնիկական ու հրդեհային անվտանգության տեսչական մարմնի ղեկավարի տեղակալ Արտյուշ Գրիգորյանը նման մոտեցումը լիովին ճիշտ է համարում: Այսպիսով ամեն բան կենտրոնացած չի լինի մայրաքաղաքում: Կաշխուժանա կյանքը շրջկենտրոններում եւ ավելի համակարգված կլինեն ուղեփոխադրումները:

«Երեւան քաղաքը պետք է կապվի քաղաքների հետ, գյուղից Երեւան կանոնավոր երթուղի չպետք է լինի: Տուրիստական տեսանկյունից էլ եթե նայենք այդպես ճիշտ կլինի: Զբոսաշրջիկը այսօր հնարավորություն չունի երկու իրար կողք գտնվող քաղաքներ այցելել կանոնավոր ուղեփոխադրումների միջոցով, պետք է գա Երեւան, նորից գնա հետ»,-նկատում է նա:

Հարցին հակառակ կողմից է մոտենում նախաձեռնության անդամ Ներսես Բարսամյանը:

«Այդ դեպքում ուղեւորը ստիպված կլինի մի քանի անգամ վճարել, արդյո՞ք մայրաքաղաք հասնելը խնդիր չի դառնա մարդկանց համար»,- մտահոգություն է հայտնում նա:

«Եւ արդյոք մարդիկ հնարավորություն կունենան իրենց հարմար կանգառից նստել ավտոբուս, թե ստիպված կլինեն ամեն անգամ հավելյալ ծախս անել, ժամանակ վատնել եւ հասնել շրջկենտրոն»,-ավելացնում է նախաձեռնության անդամ Վարդգես Պապյանը :

Արմեն Կարապետյանը վստահեցնում է, տրանսպորտային միասնական նոր համակարգում բոլոր նրբությունները հաշվի առնված կլինեն եւ մայրաքաղաք հասնելը ավելի ծախսատար չի լինի քան այսօր, մարդիկ նույն գնով մի քանի տոմս կգնեն: Տոմսերն, ի դեպ, հնարավոր կլինի գնել եւ առցանց տարբերակով, եւ առձեռն: Տարբեր մարզերից եկող ավտոբուսները կկայանեն մայրաքաղաքի երեք ավտոկայններից մեկում եւ սերտորեն փոխկապակցված կլինեն ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցի հետ:

«Երեւանի ներքաղաքային տրանսպորտային ցանցը նույնպես հիմնովին կփոխվի: Աշխատանքային խումբը արդեն իսկ ներկայացրել է ծրագիրը եւ սկսվել են քննարկումները: Շատ վատ ժառանգություն ունենք՝ մինչեւ 70 տոկոս կրկնվող գծեր, ցածր էֆեկտիվություն, մաշված շարժակազմ եւ այլն…Նոր նախագծով ջանալու ենք բացառել դա: Ամեն ինչ արված է՝ ներքաղաքային տրանսպորտային նոր համակարգը ավելի էֆեկտիվ ու օպտիմալ դարձնելու համար»,-նշում է Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոնի տնօրեն Սարգիս Մանուկյանը:

Նոր նախագծով առաջարկվում է շուրջ երեք անգամ կրճատել առկա տրանսպորտային միջոցների և գծերի քանակը։ Տրանսպորտային միջոցները հավասարապես հասանելի դարձնել մայրաքաղաքի բոլոր հատվածներում՝ ուղևորների համար ապահովելով անվտանգ, հուսալի և պատշաճ սպասարկում։ Նոր ցանցը նախատեսված է ավտոբուսների, տրոլեյբուսների և մետրոյի ինտեգրված ամբողջական համակարգի համար և բացառում է միկրոավտոբուսների շահագործումը։

ՋՋ ընկերության տնօրեն Արտաշես Թովմասյանը առաջարկում է եւ ներքաղաքային, եւ միջքաղաքային տրանսպորտային ցանցը նախագծելիս չմոռանալ նաեւ տաքսիների լիցենզավորման խնդրի մասին:

«Քանի դեռ տաքսու լիցենզավորման համակարգը Հայաստանում ներդրված չէ, ոչ քաղաքային ցանցն է նորմալ գործելու, ոչ էլ միջքաղաքայինը: Պետությունը պետք է քաղաքական որոշում կայացնի ու լիցենզավորի դաշտը: Պատճառ են բերում սոցիալական վիճակը, բայց մի օր պարտադիր պետք է կայացվի այդ որոշումը: Եթե 20 000 հոգի պետք է բողոքի ուրեմն նրանց բոլորին պետք է բացատրել, թե ինչո՞ւ է դա պետք: Եթե այդ հարցը չլուծվի, ապա էլի մարդիկ զանգելու են իրենց ծանոթ տաքսու վարորդին , էժան վճարելու, որպեսզի նա իրենց տանի իր ուզած տեղը, չեն գնալու –հասնեն հյուսիսային ավտոկայան, որ գնան մարզ»,-կարեւորում է նա:

Երևան-Վանաձոր կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնող ընկերության ղեկավար Վահե Փայտյանը համաձայն է: Նրա կարծիքով պետք է հստակ գնային սանդղակ սահմանավի կանոնավոր երթուղու եւ տաքսի ծառայության համար: Նա ով նախընտրում է հարմարավետ ուղեւորությունը պետք է պատրաստ լինի ավելին վճարել, հակառակ դեպքում առաջանում է անհավասար մրցակցություն, որի պայմաններում կանոնավոր երթուղին չի կարող աշխատել:

«Բոլոր զարգացած երկրներում է այդպես: Եթե ավտոբուսը արժե 18 ցենտ, տաքսին պետք է արժենա, օրինակ, երեք եվրո: Այն մարդիկ, որ պատրաստ չեն տաքսու համար վճարել, մեղավոր չեն, որ մի քանի տարի անց հնարավորություն չեն ունենալու կանոնավոր երթուղուց օգտվելու: Պետք է մշակել օրենքի նախագիծ, որը կկանոնակարգի ուղեփոխադրումների սակագնային սանդղակը: Միջքաղաքային տաքսու համար սահմանվի որոշակի գին, կանոնավոր երթուղու համար՝ մեկ այլ գին: Մենք հաշվարկել ենք եւ հարկ եղած դեպքում կարող ենք ներկայացնել արժեքները»,-ասում է նա:

Քննարկումը ամփոփում է բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնության նախագահ Գեւորգ Թադեւոսյանը:

«Տրանսպորտի թեման այնքան կարեւոր է, որ վերջին համապետական եւ տեղական ընտրությունների ժամանակ նախընտրական ծրագրերի մեջ է եղել եւ հույս ունեմ, որ վերջապես կնախանշվի ժամկետը, երբ մենք կունենանք մեզ արժանի տրանսպորտ: Ցանկացած նախագծի մեջ կարեւոր է մի բան ֆիքսել, երբեք չպետք է քանդել նախագծերը, որոնք արդեն կան: Վստահ եմ, որ գործը առաջ կգնա, եթե կադրը իր տեղում է, իսկ այս դեպքում կադրը մարդ չէ, այլ կատարված գործ է, տվյալ դեպքում՝ ի դեմս բրենդների, որ այսօր կան ու փորձում են տարածվել»,-եզրափակում է նա:

Բարեփոխումների աջակցության հանրային նախաձեռնություն

website by Sargssyan