Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
Այն մասին, թե ինչպես ընդդիմությունն օգնեց Փաշինյանին ԱՄՆ-ն Ուկրաինային խոստացել է ստեղծել աշխարհի ամենաառաջադեմ բուֆերային գոտին․ FT ԱԹՍ–ի հարձակման վտանգ կա, Մոսկվա-Երևան չվերթը չեղարկվել է. մանրամասներ Դատախազությունը դատարան կմտնի ընդդեմ ՇՄՆ-ի և Կադաստրի կոմիտեի՝ «Հարսնաքարը» Ռուբեն Հայրապետյանից վերցնելու համար Փաշինյանի ինքնաթիռը չի կարողացել վայրէջք կատարել Մոսկվայի օդանավակայանում Ուժգին երկրաշարժ Թուրքիայում Բաքուն դիտարկում է ՀՀ-ի հետ սահմանին երկաթուղային ճյուղի վերականգնումը՝ ի պատասխան Թբիլիսիի սակագնային դեմարշի․ Minval 18-ամյա Միխայել Պոլգովը որոնվում է որպես անհետ կորած Սպասում ենք Կաթողիկոսի դիրքորոշմանը, որից հետո Վրթանես Սրբազանի մասին մեր կարծիքը կասենք. Բաղունց «Ինտերի» երկու առանցքային ֆուտբոլիստ վնասվածք է ստացել «Լիվերպուլի» դեմ խաղում Գերմանիայի կանցլեր Մերցը Փաշինյանի հետ հանդիպմանը աջակցել է Հայաստանի եվրաինտեգրմանը Հայաստան–ԵՄ գործընկերությունը նպաստում է տարածաշրջանում խաղաղության հետագա կոնսոլիդացիային ուղղված ջանքերին. Անի Բադալյան

Այն մասին, թե ինչպես ընդդիմությունն օգնեց ՓաշինյանինՀամլետ Հարությունյանը նշանակվել է արդարադատության նախարարության գլխավոր քարտուղարՀՀ–ում բազմազավակ ընտանիքներին տրամադրվող հիփոթեքային աջակցությունը կավելանաAxios. Ուկրաինան ներկայացրել է ԱՄՆ-ի խաղաղության ծրագրի նախագծի պատասխանըԱՄՆ-ն Ուկրաինային խոստացել է ստեղծել աշխարհի ամենաառաջադեմ բուֆերային գոտին․ FTԱՄՆ-ն քննարկում է Ռուսաստանի մասնակցությամբ G7-ին այլընտրանք ստեղծելու գաղափարը. PoliticoԱԹՍ–ի հարձակման վտանգ կա, Մոսկվա-Երևան չվերթը չեղարկվել է. մանրամասներՄենք հենց նոր Վենեսուելայի ափերի մոտ լցանավ ենք առգրավել՝ երբևէ առգրավված լցանավերից ամենամեծը. ԹրամփԶելենսկին սպասում է նախագահական ընտրությունների վերաբերյալ Ռադայի առաջարկներինԵրևանում խցանումների խնդիրը լուծելու համար ստեղծվել է միջգերատեսչական աշխատանքային խումբԿալիֆոռնիայի նահանգապետ Նյուսոմը հրապարակել է Թրամփի և Հեգսեթի ձեռնաշղթաներով տեսանյութը 4851 ուսուցիչ աշխատավարձի բարձրացում կունենաԴատարանը մերժել է Կճոյանի գույքի բռնագանձման վերաբերյալ դատախազության հայցըԴատախազությունը դատարան կմտնի ընդդեմ ՇՄՆ-ի և Կադաստրի կոմիտեի՝ «Հարսնաքարը» Ռուբեն Հայրապետյանից վերցնելու համարԻնչ է անում դատախազությունը Սևանա լճի ափամերձ տարածքներում օրենքի խախտմամբ օտարված կամ վարձակալության հանձնված գույքերը պետությանը վերադարձնելու ուղղությամբ Հանրապետության հրապարակի շենքի լավագույն օգտագործման վերլուծությունը կիրականացնի «Cushman & Wakefield»-ի ներկայացուցիչըԹե ինչպես են ԿԳՄՍ–ում կեղծում իրավունք վերապահող փաստաթուղթը. «Սյունյաց երկիր»Հունգարացի փորձագետի կարծիքով՝ «Խաղաղության խաչմերուկ»-ը և «Թրամփի ուղի»-ն կարող են մեծ օգուտներ բերել տարածաշրջանինՓաշինյանի ինքնաթիռը չի կարողացել վայրէջք կատարել Մոսկվայի օդանավակայանումՀայաստանում կանցկացվի գինու միջազգային համտես-մրցույթ6 ամսով կարգելվի ՀՀ–ից մեքենաների օգտագործված կատալիզատորների թափոնների արտահանումըԽուլիգանության, ինչպես նաև քննիչի և ոստիկանի նկատմամբ բռնություն գործադրելու մեջ մեղադրվող անձի վերաբերյալ նախաքննությունն ավարտվել էՈւժգին երկրաշարժ ԹուրքիայումՃՏՊ Տանձավեր գյուղի սկզբնամասումԱՄՆ-ն Եվրոպային առաջարկներ է ուղարկել ՌԴ-ին համաշխարհային տնտեսության մեջ վերաինտեգրելու վերաբերյալ. WSJՄոսկվայում ձերբակալվել է 53,197 միգրшնտՍահմանագոտու տարբեր հատվածներում հատուկ տեխնիկայի միջոցով կատարվող ձնամաքրման ակտիվ աշխատանքներն ընթանում են շուրջօրյա ռեժիմով (տեսանյութ)«Բարի էր, կամեցող, աշխույժ, բազմաթիվ երազանքներ ուներ». հրետանավոր Լևոն Ստեփանյանն անմահացել է սեպտեմբերի 30-ինԲայդենի խելահեղ քաղաքականությունը ամերիկյան ընտանիքներին զրկել է իրենց երկրում արժանապատիվ կյանք վարելու հնարավորությունից․ ՎենսԿորուստ՝ Վանո Սիրադեղյանի ընտանիքումԲաքուն դիտարկում է ՀՀ-ի հետ սահմանին երկաթուղային ճյուղի վերականգնումը՝ ի պատասխան Թբիլիսիի սակագնային դեմարշի․ MinvalՄհեր Սարգսյանը՝ Եվրոպայի մինչև 2000 վարկանիշ ունեցող շախմատիստների առաջնության չեմպիոնՓոխարտգործնախարարը քննարկել է «ՀՀ-Թուրքիա հարաբերությունների կարգավորման գործընթացի դինամիկան»Եկեղեցին հաւատքի վրայ հիմնուած ժողովուրդ է եւ ո՛չ թէ սոսկ շէնք կամ վարչական կեդրոն է. Արամ ԱՀրդեհ Պարույր Սևակի փողոցում․ կա տուժածԹրամփ. Զելենսկին պետք է «իրատես» լինի, Ուկրաինայում «զանգվածային կոռուպցիա» կա, ընտրությունների ժամանակն էԷլեկտրաէներգիայի անջատումներ Երևանի վարչական շրջաններում և մարզերումՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի ենԱռաջիկայում ադրբեջանական պատվիրակություններ կգան Հայաստան. ՓաշինյանՄեկ օրում չորս մարդու կյանք խլшծ տղամարդը անմեղսունակ է ճանաչվելՄենք Ուկրաինայի հարցը քննարկել ենք բավականին կոշտ ձևով. Թրամփը՝ Մակրոնի, Մերցի և Սթարմերի հետ հեռախոսազրույցի մասին18-ամյա Միխայել Պոլգովը որոնվում է որպես անհետ կորածԻվանիշվիլիի ռեժիմը խոչընդոտում է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև հարաբերությունների կարգավորմանը. ՍահակաշվիլիՍպիտակ տունը կայք է գործարկել, որը 1 միլիոն դոլարով ԱՄՆ քաղաքացիություն է վաճառումԻնչի համար է Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովը տուգանել Չարենցավանի համայնքապետին Փաշինյանը չի ներում՝ ի պաշտպանություն Քոչարյանի կաթողիկոսի արած հայտարարությունըԳրիգորի Խաչատուրովի մասով քրեական գործը կարճվել էԼսողության խանգարում ունեցող երեխաների հատուկ կրթահամալիրը կվերափոխվիԱդրբեջանի և Հայաստանի միջև հարաբերությունների հետագիծը կարող է դառնալ 2026 թվականի առաջընթացի հիմքը. ԱմիրբեկովԱրտախորհրդարանական պայմանավորվածություններ՝ 2026-ին ընդառաջ
Հարեվաններ

Բաքուն դիտարկում է ՀՀ-ի հետ սահմանին երկաթուղային ճյուղի վերականգնումը՝ ի պատասխան Թբիլիսիի սակագնային դեմարշի․ Minval

Վրաստանի առաջարկած մաքսատուրքերը արձագանք գտան ոչ միայն Ադրբեջանում, այլև հենց Վրաստանում. դրանք ստիպեցին Թբիլիսիի իշխանություններին արձագանքել և անել մի ժեստ, որը, հավանաբար, քաղաքականապես շահավետ էին համարում։ Հայտարարվել է, որ Վրաստանը «անվճար» ձևով կապահովի ադրբեջանական նավթամթերքի միանվագ տարանցումը դեպի Հայաստան։

Սակայն նմանատիպ միանվագ որոշումները չեն վերացնում գլխավոր հարցը. ո՞րն է Թբիլիսիի իրական դիրքորոշումը երկարաժամկետ սակագների և մաքսային տուրքերի վերաբերյալ։ Եվ ամենակարևորը՝ ո՞ւմ շահերն են ձևավորում այդ քաղաքականությունը, որն այդքան անսպասելի է մի երկրի համար, որը տասնամյակներ շարունակ հիմնվել է Բաքվի աջակցության վրա և կառուցվածքային օգուտներ է ստացել իր տարանցիկ դիրքից։ Պարադոքսն այն է, որ Վրաստանը, որը փաստացի զարգացել է որպես տարանցիկ կենտրոն՝ ադրբեջանական ներդրումների և ենթակառուցվածքային նախագծերի շնորհիվ, այսօր քայլեր է ձեռնարկում, որոնք թուլացնում են իր սեփական մրցակցային առավելությունները։
 
Ռենտաների՝ տարանցիկ մենաշնորհների համար պայքարի իրավիճակում Վրաստանը հանկարծ առաջարկում է սակագներ, որոնք փոխադրումները դարձնում են անշահավետ։ Այն պահին, երբ տարածաշրջանը փորձում է անցնել կոնֆլիկտի տրամաբանությունից դեպի միացվածության տրամաբանություն, Թբիլիսիի պահվածքն ավելի շատ նման է տարածաշրջանային փոխադարձ վստահության տորպեդահարմանը, քան ռացիոնալ տնտեսական ռազմավարության։ Նման ընթացքը անխուսափելիորեն Բաքվի առջև դնում է այլընտրանքային երթուղիներ փնտրելու անհրաժեշտության հարցը՝ ոչ թե որպես ճնշման գործիք, այլ որպես կանխատեսելիություն և ռազմավարական ինքնավարություն ապահովելու միջոց։

Ինչպես Minval Politika-ին հայտնել են Բաքվի և Երևանի միջև քննարկումներին քաջատեղյակ աղբյուրները, Ադրբեջանն արդեն անցել է այլընտրանքային լոգիստիկ առանցք ձևավորելու սեփական հնարավորությունների գնահատմանը։ Խորհրդային տարիներին գոյություն է ունեցել երկաթուղային ճյուղ, որը միացնում էր Բաքուն Ղազախի հետ, իսկ այնուհետև գնում էր Իջևանի ուղղությամբ։ Այսօր Բաքուն դիտարկում է այդ հատվածը վերականգնելու հնարավորությունը՝ ներկայիս Ղազախից մինչև Հայաստանի հետ պայմանական սահմանը։

Նախնական գնահատումը, ըստ մեր տեղեկությունների, արդեն սկսվել է. ուսումնասիրվում են այն հատվածի հնարավոր վերականգնման տեխնիկական պարամետրերը, արժեքը և ժամկետները, որը թույլ կտա տարանցման մի մասը դուրս բերել վրացական կախվածությունից։ Այնուհետև բեռը կարող է հատել սահմանը ավտոմեքենաներով և ուղղվել դեպի Հայաստանի խորքը. լուծումը լիովին գործուն է ժամանակակից լոգիստիկայի տեսանկյունից։

Զուգահեռաբար ուսումնասիրվում է լիարժեք ավտոմոբիլային երթուղիների տարբերակը։ Երթուղիների պլանավորումը դեռևս վերջնականապես որոշված չէ. քննարկվում են այլընտրանքային միջանցքները և դրանց տնտեսական արդյունավետությունը։ Սակայն նման քննարկումների ի հայտ գալու փաստը խոսում է գլխավորի մասին. Ադրբեջանը դադարել է Վրաստանով տարանցումը ընկալել որպես միակ կամ անխուսափելի ճանապարհ։

Եվ դրանում կարևոր քաղաքական ազդակ է թաքնված։ Տարածաշրջանը փոխվում է շատ ավելի արագ, քան սովոր են մտածել շատ խաղացողներ։ Եվ եթե ինչ-որ մեկը կարծում է, որ ի վիճակի է Բաքվին կախյալ դրության մեջ դնել, ապա դա է գլխավոր սխալ հաշվարկը։ Ադրբեջանը բազմիցս ցույց է տվել, որ կարող է գերազանցել սպասումները շինարարության տեմպերի և նոր լոգիստիկ երթուղիների ստեղծման հարցում։ Բավական է հիշել վերջին օրինակը՝ Ղարաբաղի և նրա տրանսպորտային ենթակառուցվածքների աննախադեպ արագ վերականգնումը, որը չունի իր նմանը ժամանակակից հետկոնֆլիկտային աշխարհում։

Ժամանակակից Հարավային Կովկասում տարանցիկ մենաշնորհն այլևս չի կարող ծառայել որպես քաղաքական ճնշման գործիք, այն, ավելի շուտ, վերածվում է սեփական խոցելիության։ Հետևաբար, Թբիլիսիի փորձը՝ արհեստական արգելքների միջոցով վերականգնել ազդեցության լծակները, հակասում է ինչպես ժամանակի ոգուն, այնպես էլ հենց Վրաստանի երկարաժամկետ շահերին։

Այսօր Թբիլիսիի առջև կանգնած է պարզ ընտրություն՝ կա՛մ ինտեգրվել համագործակցության նոր տարածաշրջանային մոդելին, կա՛մ հետևել, թե ինչպես են ձևավորվում այնպիսի երթուղիներ, որոնցում նրա ներկայությունը դադարում է անհրաժեշտ լինել։ Պատմությունը ցույց է տալիս, որ այն պետությունները, որոնք ի զորու են ժամանակին ճանաչել փոփոխությունները, ամրապնդում են իրենց սուբյեկտայնությունը. նրանք, ովքեր կառչում են հին մեխանիզմներից, անխուսափելիորեն կորցնում են այն։

Հետևաբար, Վրաստանի արձագանքն այս ճգնաժամին կդառնա նրա քաղաքական հասունության ստուգում։ Բաքուն իր եզրակացություններն արդեն արել է։ Հիմա հերթը Թբիլիսիինն է՝ պատրա՞ստ է արդյոք դուրս գալ պահի շահի մարտավարության շրջանակներից և անցնել ռազմավարական գործընկերության։ Մենք ժամանակին Հայաստանն անվանում էինք տարածաշրջանի աշխարհաքաղաքական փակուղի։ Վրաստանը, իհարկե, նման դրության մեջ չի հայտնվի, բայց արդյո՞ք իշխանություններն իսկապես ցանկանում են, որ երկիրը դուրս մնա տարածաշրջանային առանցքային գործընթացներից։