7 մասնագիտություն, որոնք պահանջարկ կունենան 2020 թվականին
Ինչ գործ ընտրել, որպեսզի չվախենաք կարանտինից, համաճարակներից կամ այլ աղետներից:
1․ Կիբեռանվտանգության մասնագետ
Այս ոլորտում գործազրկության պաշտոնական մակարդակը 0% է: Եվ զարմանալի չէ, քանի որ առանց կիբերանվտանգության մասնագետների ինտերնետում զվարճանալը շատ սարսափելի կլիներ: Նրանք պաշտպանում են թվային աշխարհը, պաշտպանում են կայքերը և վեբ ծրագրերը հաքերներից և վիրուսներից:
Կիբերանվտանգության մասնագետները կարողանում են գտնել խոցելիություն ծրագրային ծածկագրերում, կանխատեսել կիբերհանցագործությունների գործողությունները և մշակել մեթոդներ, որոնք խոչընդոտում են հաքերների գործունեությունը: Այս մասնագիտության ներկայացուցիչների հիմնական խնդիրն է պաշտպանել մտավոր սեփականությունը և մասնավոր տեղեկատվությունը:
Նման մասնագետները անհրաժեշտ են ֆինանսական և ՏՏ ընկերություններում, պետական գործակալություններում և պաշտպանական գերատեսչություններում:
2․ Վեբ-ծրագրավորում
Սա ՏՏ ոլորտում ամենատարածված մասնագիտությունն է 2019 թ.-ին՝ համաձայն StackOverflow-ի կողմից մշակված ուսումնասիրության։ Ծրագրավորողները ստեղծում և այնուհետև պահպանում են կայքեր և ծրագրեր։
Վեբ-ծրագրավորողները լինում են 4 տեսակի․
Backend ծրագրավորողներ
Նրանք զբաղվում են սերվերի մասով՝ տվյալների բազան, կայքի կամ ծրագրի ճարտարապետությունն ու տրամաբանությունը: Օգտագործելով Python, PHP, Ruby և ծրագրավորման այլ լեզուներ` նրանք գրում են կոդ, որը ապահովում է համապատասխան գործողություն։
Frontend ծրագրավորողներ
Պատասխանատու են կայքերի վիզուալ կամ օգտագործողի մասի համար նկարներ, կոճակներ, տառատեսակներ, բացվող ընտրացանկ: Նրանց խնդիրն է համոզվել, որ այս ամենը ճիշտ ցուցադրվում է ցանկացած սարքում: Դա անելու համար նրանք աշխատում են HTML-ի, CSS-ի եւ JavaScript-ի հետ:
Fullstack ծրագրավորողներ
Միավորել առաջին և երկրորդ գործառույթները:
Թեստավորողներ
Ստուգել, որ ամեն ինչ աշխատել է այնպես, ինչպես պետք է: Գտնել սխալներն ու դանդաղեցումները:
3․ Ինտերֆեյսերի դիզայներ
Մասնագետ, ով մտածում է, թե ինչպես կարելի է կայքի կամ ծրագրի ինտերֆեյսը հնարավորինս հարմար դարձնել անձի համար:
Դրա համար ինտերֆեյսի դիզայները, որը նաև UX / UI (փորձի ձևավորում / ինտերֆեյսի ձևավորում) դիզայներ է, պետք է՝
ուսումնասիրի նպատակային լսարանը,
վերլուծի շուկան,
գրի սովորական գրություններ, այսինքն՝ կանխատեսի, թե մարդիկ ինչպես կվարվեն որոշակի կայքում,
մշակի տեսողական տարրեր, այսինքն՝ ապագա արտադրանքը նկարի թղթի վրա կամ գրաֆիկական խմբագրում,
ստեղծի և փորձարկի պատրաստի արտադրանքի նախատիպերը:
4․ Տվյալների վերլուծաբան
Մարդ, ով օգնում է գտնել ճիշտ լուծումներ բիզնեսում, գիտության և կառավարման մեջ: Վերլուծաբանի խնդիրն է տվյալների մշակումը և եզրակացությունների գալը: Դա անելու համար նա բաժանում է տեղեկատվությունը խմբերի, ստուգում է վարկածները։
Տվյալների վերլուծաբանները բաժանված են մի քանի տեսակի.
Ապրանքի վերլուծաբան: Օգնում է բիզնեսը խթանելու գործում: Նա պետք է ուսումնասիրի ապրանքանիշի շուկան և պոտենցիալ հաճախորդներին, այնուհետև պարզի, թե ինչպես առավել արդյունավետ կերպով իրականացնել որոշակի արտադրանք:
Մեծ տվյալների վերլուծաբան: Հայտնաբերում է հարաբերությունները հսկայական տեղեկատվության մեջ: Օրինակ, այն ուսումնասիրում է մարդկանց նախասիրությունները, շուկայի միտումները:
Վեբ վերլուծաբան: Մասնագետ, որը գնահատում է մարդկանց պահվածքը տարբեր վեբ ռեսուրսների վրա: Այն օգնում է մշակել գովազդի արդյունավետ ռազմավարություն:
5. Խելացի միջավայրի դիզայներ
ՏՏ մասնագետ, ով միջավայրը դարձնում է հարմարավետ և ֆունկցիոնալ: Խելացի միջավայրի դիզայներները ստեղծում են ռոբոտ փոշեկուլներ, ջերմաստիճան և խոնավության կառավարման սարքեր և այլն:
Նման մասնագետը պետք է իմանա ծրագրավորում, քիմիա, իրերի ինտերնետ, կարողանա տվյալների մշակել: Եվ նաև համակարգային մտածողություն ունենա, որպեսզի հասկանա, թե ինչպես խելացի միջավայրի տարրերը տեղավորել շրջակա տարածության մեջ և իմանալ, թե ինչպես են նրանք փոխկապակցվելու միմյանց հետ:
6․Գրաֆիկ դիզայներ
Ստեղծագործական մասնագետ, որը մշակում է ապրանքանիշի ինքնությունը, այսինքն՝ դրա տեսողական մասը՝ պատկերանշանը, ընկերության գույները, տառատեսակը, գովազդային արտադրանքի դիզայնը, փաթեթավորման ձևավորումը և այլն:
Գրաֆիկ դիզայներների համար գլխավորը ոչ թե նկարելու ունակությունն է, այլ ստեղծագործական և վիզուալ պատկերների միջոցով մտածելու ունակությունը`ընկերության առջև ծառացած խնդիրները լուծելու համար:
Գրաֆիկ դիզայներն օգտագործում է Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDraw և այլ խմբագիրներ: Նա կարող է աշխատել ոչ միայն ընկերության բրենդավորման հետ, այլև, օրինակ, տպագրական արդյունաբերության մեջ. գրքերի շապիկներ պատրաստել, հուշանվերային ապրանքներ, գրքույկների ձևավորման մշակում:
7․ Խաղերի ծրագրավորող
Նույն ինքը gamedev-ը։ Սա մասնագետ է, ով աշխատում է համակարգչի, բջջային կամ բրաուզերի խաղի վրա: Ծրագրավորողի խնդիրն է կազմել հայեցակարգ և տեսողական մաս, այնուհետև ստեղծել ծրագրի նախատիպ՝ օգտագործելով ծրագրի կոդ: Gamedev-ը գիտի, թե ինչպես աշխատել անիմացիայի հետ, գիտի նկարել, տիրապետում է ծրագրավորման հիմունքներին և հասկանում է, թե ինչպես են աշխատում խաղային աշխարհները:
Իհարկե, ծրագրավորողը միայնակ չի ստեղծում խաղը, բայց թիմի հետ միասին, որում ընդգրկված են ռեժիսորը, խաղերի դիզայները, ծրագրավորողը և այլ մասնագետներ:
Gamedev-ը կարող է աշխատել ոչ միայն խաղային արդյունաբերության մեջ, այլև գովազդի ոլորտում. շատ ընկերություններ խաղեր են օգտագործում իրենց արտադրանքը գովազդելու համար: