Իմ Հերոս նախագիծ
Գլխավոր Թոփ լուրեր Լրահոս Վիդեո Թրենդ
ԱՄՆ-ը մտադիր չէ մասնակցել Իրանին Իսրայելի հնարավոր պատասխան հարվածին. FT Այրվել է 850 ծառ, պատճառվել միլիոնավոր դրամների վնաս Իսրայելի բանակը հարավային Լիբանանի 37 բնակավայրի բնակիչներին կոչ է արել անհապաղ տարհանվել Կոնգրեսի շուրջ 60 անդամներ Բլինքենին կոչ են արել ապահովել Ադրբեջանում պահվող հայ բանտարկյալների ազատ արձակումը ԵՊՀ-ից մերժել են հանրայնացնել հաստիքների աշխատավարձերը Բագրատ Սրբազանի հարցազրույցը Հանրային հեռուստաընկերությանը (տեսանյութ) Ինչպե՞ս հայտնվեց մի քարտեզ, որի մասին ո՛չ Ադրբեջանում, ո՛չ Հայաստանում չգիտեին․ Գեղամ Նազարանը՝ Փաշինյանին Ուկրաինայում պшտերшզմի, Մոլդովայում և Վրաստանում ընտրությունների արդյունքները կորոշեն Հայաստանի ապագան. Զուրաբիշվիլի Իրանը մինչև վաղը չեղարկել է բոլոր թռիչքները Իսրայելը Իրանին սպառնում է պատասխան հարված հասցնել հրթիռային հարձակման համար Երկրաշարժ՝ Հայաստան-Վրաստան սահմանային գոտում. Շիրակում այն զգացվել է 4-5 բալ ուժգնությամբ Իրանը ռազմատենչ պետություն չէ, բայց հաստատակամորեն դիմակայում է ցանկացած սպառնալիքի. Իրանի նախագահ

Citroen-ը Փարիզի ավտոսրահում արմատապես նոր ​​կոնցեպտ ավտոմեքենա կներկայացնիԱրվեստի գործերի բնօրինակն ուղեղը 10 անգամ ավելի արագ է խթանում, քան վերարտադրանկարըԱշխարհի հարուստների վատ սովորություններըՕգտատերերն ավելի հաճախ են գնում նոր Android սմարթֆոններ, քան iPhone-ներԴելֆինները ժպտում են միմյանց հետ խաղալիս.Iscienceէրեբունու Սուրբ Մեսրոպ եկեղեցին համայնքում խաչերթ կանցկացնիՆոր մանրամասներ՝ Արարատում կրակոցների դեպքից. կասկածյալը նախկին գյուղապետի որդին էԱՄՆ-ը մտադիր չէ մասնակցել Իրանին Իսրայելի հնարավոր պատասխան հարվածին. FTՀայաստանը Ֆրանսիայում դեսպանության նոր շենք է գնել 23 միլիոն եվրոյովԿրակոցներ Սուրենավանի գազալցակայանում․ կա վիրավորԱյրվել է 850 ծառ, պատճառվել միլիոնավոր դրամների վնաս Ոստիկանները ծեծում են, ո՛չ թե սահման պահում. Փաշինյանը խաբել է մաս 226Իսրայելի բանակը հարավային Լիբանանի 37 բնակավայրի բնակիչներին կոչ է արել անհապաղ տարհանվելՊատմության թեստ՝ հայերիս համար. մենք խելացի՞ ենք, թե՞ հիմար. Արմեն ԱշոտյանՈվքե՞ր են հրաժարվել Արդարադատության նախարարի պաշտոնիցՀս. Կորեան միջուկային զենք կկիրառի, եթե ինքնիշխանության նկատմամբ ոտնձգություն լինի. Կիմ Չեն ԸնԱյդ իրադարձությունները կարելի է գնահատել որպես սիտուացիոն փոքրիկ հաղթանակ13 մլն 740 հազար դրամ` ուսուցչի տոնինԻրանում երկրաշարժ է տեղի ունեցելԱրսեն Թորոսյանը հարցաքննության կհրավիրվի` «Քովիդի» շրջանում ենթադրյալ չարաշահումների գործովԱնկում տարադրամի շուկայում․ փոխարժեքն՝ այսօրԹուրքիայում կարծում են, որ Իսրայելը տարածքային հավակնություններ ունի իրենց երկրի դեմԿապանի համայնքապետի եղբորը ձերբակալել ենԱրամ Ա Վեհափառը ընդգծել է Եկեղեցու և ազգին արժեքների՝ առավելագույն չափով կենսագործելու հրամայականըՀովիկ Աղազարյանը հայտնվել է կոռուպցիոն սկանդալի կենտրոնումԱդրբեջանի պաշտպանության նախարարն աշխատանքային այցով գտնվում է Թուրքիայում Քաղաքը չբեռնաթափվեց, բայց քաղաքապետարանի բյուջեն լցվեցԿոնգրեսի շուրջ 60 անդամներ Բլինքենին կոչ են արել ապահովել Ադրբեջանում պահվող հայ բանտարկյալների ազատ արձակումըԻրանն ավելի ուժեղ և ջախջախիչ պատասխան կտա Իսրայելին, եթե նա թույլ տա ամենափոքր սխալը. ՓեզեշքյանՔՊ-ում երեկվանից Արդարադատության նախարարի նոր թեկնածուի անուն է շրջանառվումԻ՞նչ է հայտարարագրել Քոչարյանի, Խաչատուրովի և այլ յուղալի գործերով դատավոր, ՔՊ-ական Սարգիս ՊետրոսյանըՋրահեռացման համակարգը առհասարակ լրիվ ձախողված է. Աննա ԱվետիսյանԲելառուսը եւ Ադրբեջանն իրենց գործողությունները չեն ուղղում երրորդ երկրների դեմ, այլ համագործակցում են հանուն երկու պետությունների շահերի. Ալեքսանդր ԼուկաշենկոԳիսաստղը, որը Երկրից չի երևացել նեանդերթալցիների ժամանակներից ի վեր, շուտով առավելագույն չափով կմոտենա մեր մոլորակինՀոկտեմբերի 5-ից երթևեկության փոփոխություն կլինի Աբովյան և Իսահակյան փողոցների խաչմերուկումՏաքսիով փաստաբանական գրասենյակ ծանրոց են ուղարկել․ ծանրոցի մեջ թունավոր կարիճ է եղելԲացահայտվել են սամուրայների ծիսական գլխատման մասին «գաղտնի ուսմունքները»Stellantis-ը էլեկտրական ավտոմեքենաների ցածր պահանջարկի պատճառով երկարաձգել է Fiat 500e-ի թողարկման դադարըՆոր համաճարակ է տարածվում. ԱՀԿ-ն զգուշացնում էՖրանսիայում մերժել են Մակրոնին իմփիչմենթ հայտարարելու առաջարկը81-ամյա բուծողը բանտ է նստել ոչխարների հսկա ցեղատեսակի կենսապատճենման և նրանց սերունդները թանկ գնով վաճառելու համար14-ամյա երեխան բռունցքով հարվածել է համադասարանցու գլխին. վերջինս տեղափոխվել է հիվանդանոցԼիբանանի Նաբաթիա քաղաքում իսրայելական հարձակումներից փողոցներ են ամբողջովին ավերվելՄոսկվայում՝ դեռահասը ղեկին եւ տասը դպրոցականներ տեղափոխող մեքենա է շրջվել․ կան զոհերԲնակարան, 10 մլն դրամ տարեկան եկամուտ. ի՞նչ է հայտարարագրել ՔՊ-ական պատգամավոր Մարիա ԿարապետյանըԻ՞նչ է ուզում Կարապետյանը վարչապետի դեմ տրիբունալի իր գաղափարովՌԴ դեսպանատունն իր քաղաքացիներին խորհուրդ է տվել ժամանակավորապես ձեռնպահ մնալ Իրան մեկնելուցԵՊՀ-ից մերժել են հանրայնացնել հաստիքների աշխատավարձերըՓոքրիշատե հաջողակ ցանկացած գործարար թիրախավորված է իշխանությունների կողմիցԲագրատ Սրբազանի ուղերձը՝ «Հանրայինի» տաղավարից
Մամուլ

Եվս մեկ ձախողված «բարեփոխում». ստացվեց՝ ինչպես միշտ

 

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Հայաստանում պարեկապահակային ծառայությունների և ճանապարհային ոստիկանության փոխարեն արդեն տևական ժամանակ է, ինչ գործում է պարեկային ծառայությունը: Սկզբնական շրջանում այնպիսի տպավորություն էր ստեղծվում, թե պարեկային ծառայությունը դրական առումով էական փոփոխությունների է հանգեցնելու։ Հիշեցնենք, որ ահռելի ռեսուրսներ են ներդրվել այս կառույցը հիմնելու համար թե՛ ՀՀ պետական բյուջեից, թե՛ ԱՄՆ–ի ու ԵՄ–ի կողմից տրամադրված միջոցներից։

Իսկապես պետք է ընդունել, որ ծառայության ներդրման սկզբնական շրջանում հսկողությունը բավական խիստ էր, պարեկայինի մեքենաներն անընդհատ երթևեկում էին փողոցներով, ու վարորդներն էլ փորձում էին զգոնությամբ հետևել ճանապարհատրանսպորտային կանոններին։ Բայց որոշ ժամանակ անց միանգամից դրսևորվեցին այս նոր համակարգի բացերը։ Առաջին հերթին տարակուսելի է, որ պարեկային համակարգում են ընդգրկվել այնպիսի անձինք, որոնց կրթական մակարդակը և անհրաժեշտ որակները, մեղմ ասած, լուրջ կասկածի տեղիք են տալիս։

Իհարկե, չենք բացառում, որ նրանց շարքերում կան բանիմաց ու պարտաճանաչ ծառայողներ, չենք թերագնահատում նրանց, բայց հիմնական տպավորությունը բավական տխուր է: Ու պատահական չէ, որ շատ վարորդների կարծիքով, իրենց բուն գործառույթները կատարելու, առկա խնդիրները լուծելու փոխարեն նրանք նոր խնդիրներ են առաջացնում։ Ավելին, տպավորություն է՝ կարծես աստիճանաբար վերադառնում ենք «գայիշնիկների» «հին ու բարի» աշխատաոճին: Կան դժգոհություններ, թե այնպիսի տպավորություն է, որ շատ դեպքերում պարեկային ծառայողների համար առաջնային են տուգանելը, պատժելը, դեպի պետբյուջե գումար քերելը, քան ՃԵԿին հետևելն ու երթևեկության անվտանգությունն ապահովելը։

Ավելին, քիչ չեն այնպիսի պարեկները, որոնք վարորդների հետ շփվելուց չեն պահպանում օրենքով սահմանված և բարոյական նորմերին համապատասխան վարքագծի կանոնները։ Ու էլի այնպիսի տխուր տպավորություն է, թե պարեկայինի շարքերն են համալրել անձինք, որոնք որևէ հաջողության չեն հասել որևէ այլ ոլորտում, մանկուց տուժած են եղել, իսկ հիմա փորձում են ինքնահաստատվել ու անհարկի կերպով գործի դնել իրենց լիազորությունները։ Դե, բախտի բերմամբ ձեռքներն ինչ-որ լծակ է ընկել աջուձախ պատժելու, իշխանություն բանեցնելու համար։ Ու կարելի է պատկերացնել, թե ինչ տեղի կունենա, եթե այդ մարդիկ հանկարծ ավելի բարձր պաշտոններում նշանակվեն։ Կսկսեին վրեժ լուծել հասարակությունից։ Չնայած ինչու պատկերացնել, ամբողջ ՔՊ-ն դրա վառ օրինակն է: Այս ամենն, իհարկե, չի կարող իր ծանր հետևանքները չունենալ: Նաև դրա արդյունքում է, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարները, հատկապես դժբախտ ելքով, չեն նվազում։

2024 թ. առաջին կիսամյակում Երևանում գրանցվել է մարմնական վնասվածքով 983 պատահար, որի արդյունքում արձանագրվել է 38 մահ, 1150 վիրավոր: Իսկ անցած տարվա նույն ժամանակահատվածում գրանցվել էր 973 պատահար, 38 մահ, 1162 վիրավոր: Այսինքն՝ վիճակագրությունն ինչպես մտահոգիչ կար, այնպես էլ մնացել է։ Փաստացի պարեկային ծառայության գործարկումն իր դրական արդյունքները չի տվել։ Բայց խնդիրը ոչ թե ծառայության ներդրումն է, այլ ծառայության իրականացման բովանդակային մոտեցումը։ Ինչպե՞ս է ստացվում, որ, օրինակ՝ Վրաստանում պարեկային ծառայությունը ավելի արդյունավետ է գործում։ Այնտեղ պարեկների առաջնային խնդիրը նախ և առաջ անվտանգ երթևեկության ապահովումն է, մարդկանց աջակցել, խորհուրդ տալը, իրազեկելը, իսկ տուգանելն ամենավերջին կետում է: Այստեղ ամենակարևոր հարցն այն է, թե կոնկրետ ինչ խնդիրներ են դրվում ծառայության առաջ։

Մեզ մոտ ստացվում է, որ հանրային ու «դրսից» ներգրավված գումարներով ստեղծված կառույցը չի բավարարում հանրային պահանջները կամ լրիվ հակառակ արդյունքն է ապահովում։ Կրկնում ենք՝ պարեկայինի աշխատանքի գլխավոր խնդիրը պետք է լինի պատահարները կանխելն ու անվտանգ երթևեկություն ապահովելը, այո՝ չարամիտ խախտողներին պատժելը, այլ ոչ թե «արտոնյալների» խայտառակ խախտումների, երթևեկության մյուս մասնակիցների նկատմամբ բացահայտ արհամարհական վերաբերմունք դրսևորողների պահվածքի վրա աչք փակելը։ Իհարկե, անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել նաև արտաքուստ մանր խախտումներին, որոնք նույնպես կարող են պատահարների պատճառ դառնալ, օրինակ՝ մեքենայի թարթիչը չմիացնելը։ Բայց այդ ամենը պետք է կատարվի համակարգված, գրագետ, կազմակերպված ձևով, թեթև դեպքերում՝ զգուշացումներով, մարդկանց օգնելով, տեղեկացնելով, իսկ չարամիտ խախտումների դեպքում՝ անզիջում լինելով, չվախենալով «արտոնյալներից»: