Այսօր՝ 24 սեպտեմբերի 2020թ., 00:00
Նիկոլ Փաշինյանը դատարանում պաշտպանվում է պետության գումարներով. Արթուր Վանեցյանի ներկայացուցիչները զարմացած են Պայթյունի սպառնալիքի պատճառով Էյֆելյան աշտարակը փակվել է Թուրքիան զինյալների 50 հոգանոց խումբ է ուղարկել Ադրբեջան (լուսանկարներ) Ադրբեջանի խորհրդարանի ղեկավարի հետ Լավրովը քննարկել է ԼՂ հակամարտության սկզբունքներն, այդ թվում՝ տարածքներն ազատելու հարցեր. Զախարովա Կառավարության շենքում անգամ ծտի ձայնն է ձայնագրվում Հավանական է՝ Ալիևի հայտարարությունը նախապատրաստական քարոզչական ֆոն է հետագա ռազմական գործողությունների արդարացման համար Փաշինյանի աշխատակազմը 43 մլն դրամ է տվել կասկածելի մի ընկերության, որն աշխատակիցներ չունի (լուսանկարներ) Արսեն Թորոսյանը հոյակապ հասկանում է, որ ողջ բժշկական միջավայրն իրեն դիմում է ВОЗ-ի տղա անվանումով և դեռ շարունակում է պաշտոնավարել «Ոչինչ չունեմ ասելու». Հրայր Թովմասյան Տոտին մոտ է «Ռոմա» վերադառնալուն Կիպրոս. Թուրքիայի հետ տարաձայնությունները Միջերկրական ծովի շուրջ պետք է լուծվեն Հաագայի միջազգային արբիտրաժում Արքայազն Չարլզը «Մարշալի պլանի» կոչ է արել` բնության, մարդկանց եւ մոլորակի փրկության համար ԵՄ հինգ երկիր հրաժարվել է Լուկաշենկոյին նախագահ ճանաչել Արարատ Միրզոյանի նման տաղանդավոր ԱԺ նախագահ երբեք չենք ունեցել Հայհոյանքներ, բռնության կոչեր. հորը եւ որդուն մեղադրվում են՝ ոստիկանների նկատմամբ բռնություն գործադրելու համար. ՔԿ «Ռեալի» ֆուտբոլիստները հրաժարվել են բոնուսներից՝ 1 միլիոն եվրո Առաջին անգամ Թուրքիայի ԱԳՆ–ը եւ ՊՆ–ը կոպիտ արձագանքեցին ադրբեջանցի մեկ զինվորի մահվանը Երեւանում 14-հարկանի շենքի տանիքում խոշոր հրդեհ է բռնկվել. մեկնել է 3 մարտական հաշվարկ, 2 ավտոսանդուղք ՀՊՏՀ կոլեկտիվի գերակշիռ մեծամասնության որոշմամբ ժամանակավորապես դադարեցվում է ուսումնական գործընթացը. հայտարարություն Տաթև Սարգսյանը դատի է տվել Դիանա Տոռեսին Ինչու՞ եք գցում ձեր արժանապատվությունը. Ինչու եք մուրում իրանց պարգևը Նավալնին դուրս գրվեց Բեռլինի հիվանդանոցից Փաշինյանի թիմակիցները Թուրքիայի և Ադրբեջանի հետ կապված կազմակերպությունից 48 միլիոն դոլար են ստացել (տեսանյութ) Պատկերացրեք՝ տաքսիստ եք և այս երկուսը նստում են ձեր տաքսին․ ի՞նչ երաժշտություն կմիացնեք Որքա՞ն արագ ու ուր են փախնելու էս սաղ Ռուբինյանները եթե հանկարծ էդ շատ քիչ մարդկանց կեսը այ սենց հավաքվի հրապարակում Հերթական հացադուլը, որը կարող է ունենալ անդառնալի հետեվանքներ Ի՞նչ են թաքցնում մարտի 1-ի գործի 500 հատորը Ադրբեջանն անցել է տեղեկատվական պատերազմի Գուցե Վայոց Ձորի մարզպետարա՞նը պատասխանի Էրդողանին Հունիս-հուլիսին, երբ կովիդից շաբաթական 90–100 մարդ էր մահանում, կորոնավիրուսը մի տեսակ փակ թեմա էր Լուկաշենկո. Մենք միակն ենք, որտեղ «գունավոր հեղափոխություն» տեղի չի ունեցել ՀՀԿ տատիկը Փաշինյանի մասին (տեսանյութ) Լրագրողի վրա հարձակում գործած անձը արդարացվեց. Սա «կանաչ լույս» է նոր բռնությունների համար Թբիլիսիի բնակիչների համար կորոնավիրուսի թեստը մեկ օր անվճար կլինի Գեղարքունիքի մարզի Վարսեր գյուղի հարակից որսահանդակում արձանագրել են ապօրինի որսի դեպք. ԲԸՏՄ Դերասանը կասկածվում է Տաջիկստանից տրանսգենդերի սպանության եւ անդամահատման մեջ Լուկաշենկոն ստանձնել է Բելառուսի նախագահի պաշտոնը Թուրքիայի նախկին վարչապետ Դավութօղլուն կառաջադրվի 2023-ի նախագահական ընտրություններում Իսրայելի ներկայացուցիչն Էրդողանի ելույթի ժամանակ լքել է ՄԱԿ-ի դահլիճը Մոսկվա թռչող ուղևորատար ինքնաթիռը բախվել է թռչունների հետ Ծառուկյանի կալանքի հարցի քննությունը կկայանա 2 օրից Սամվել Ալեքսանյանը դատի է տվել Երեւանի քաղաքապետարանին Թուրքիայի իշխող կուսակցության խոսնակը կրկնել է ՊՆ-ի՝ Հայաստանին ուղղված սպառնալիքը Արուսիկ Տիգրանյանն իր հարսանիքի օրն ընկել է աստիճաններից. (տեսանյութ) Բացահայտվել է չինական հին դամբարանի խորհրդավոր հեղուկի գաղտնիքը Գիտնականները հին եգիպտացի տղայի դեմքը վերականգնել են ըստ նրա դիմանկարի Փետրվար ամսից Հայաստանում մարդիկ էին մահանում կորոնավիրուսից, թե՞ էդ ժամանակ էական չէր հպարտ քաղաքացու կյանքը Առողջապահության մահարարն ուղղակի իր մուռը հանեց կոլեկտիվից Մարդկությունը սպառնալիքի տակ է հարուստների պատճառով Logitech-ը անսովոր անիվով եւ Zoom-ի համար կոճակներով մկնիկ է ներկայացրել Կանայք պատրաստ չեն հանդիպել «կատուների սիրահարների» հետ Վաճառքի է դրվել անվճար «հավերժական» գարեջրով բնակարանը Հիմա ես չեմ` դուք եք, Արսեն Թորոսյանին, որը ներկայացրել է պարգևատրվող բժիշկների ցուցակը, ինչպես կբնութագրեք Էրդողան. «Հայաստանը Հարավային Կովկասում խաղաղության հիմնական խոչընդոտն է» Հանրային ՀԸ-ն չի ներկայացանում երկրում տեղի ունեցող բողոքի ցույցերը Անգամ 30 ժամվա ծրագիր չունես, պարո՛ն Փաշինյան, ի՞նչ 30 տարվա ծրագրի մասին ես խոսում. Գևորգ Պետրոսյան (տեսանյութ) Վարչապետի հետ հանդիպել են, բայց ակցիան եւ հացադուլը կշարունակեն Վիտալի Բալասանյանը Հայաստանում է. փորձում է ցնցել, ոտքի հանել ընդդիմությունը Ո՞վ է մտածում Փաշինյանի փոխարեն Կարծում եմ՝ պահանջն արդար է․ «Նորք» ԻԿՀ տնօրն Մ․Դավիդյանցը՝ ԻՀԿ-ի անձնակազմի բաց նամակի մասին Տեր-Պետրոսյանն ընդդեմ Փաշինյանի՞. սկանդալային մանրամասներ են գաղտնազերծվել Կորոնավիրուսով վարակման 210 նոր դեպք մեկ օրում ՀՀ ավիացիոն իշխանություների անգործության պատճառով ռուսական «ԱԷՐՈՖԼՈՏ»-ն առաջարկում է գիշատիչ գներ Դատարանը քննում է Գագիկ Ծառուկյանի խափանման միջոցի վերաբերյալ միջնորդությունը (տեսանյութ) Արսեն Թորոսյանը նոր հրաման է ստորագրել Ինչո՞ւ ոչ մի բուժաշխատող չպարգեւատրվեց «Նորք» ինֆեկցիոն հիվանդանոցից Ադրբեջանի համարյա անիրական թվաբանությունը եւ մեր ու Վրաստանի համադրելի-համեմատելի թվերը. Արա Գալոյան Պուտինը երեք հայ բժշկի է պարգևատրել կորոնավիրուսի դեմ պայքարում ցուցաբերած անձնուրացության համար Սահմանադրական դատարանում այսօր նախագահ են ընտրելու Երկրաշարժ Աշոցքի մոտ «Մեր ժամանակների հերոսը» մրցանակաբաշխությանը Մանե Թանդիլյանի՝ բեմում հայտնվելն անակնկալի է բերել բոլորին ՍԴ-ում հնարավոր է՝ անսպասելի իրավիճակ առաջանա. որեւէ թեկնածու կարծես թե չի ձգում վեց կամ հինգ ձայնի Տնտեսագիտական համալսարանում դժվար թե ուսումնական պրոցեսն իր բնական հունով ընթանա․ ինչ սպասել Հրավառության հարցում պետք է պետական վերահսկողություն սահմանել. մասնավորին չպետք է թույլ տալ Փաշինյանը ծանր է տանում հայ-ամերիկյան բարձր մակարդակի հանդիպումների բացակայությունը Մեր բժշկագիտական թիմի ներուժն ու ներդրումը պետք է չանտեսվեր ու գնահատվեր․ «Նորք» ԻԿՀ-ի բաց նամակը Դավիթ Բաբայանը վարակվել է կորոնավիրուսով ՌԴ մեկնել պահանջող քաղաքացիները հացադուլ են սկսել կառավարության շենքի առջև (տեսանյութ) Թուրք բլոգերը քնել է 800 մետր բարձրությամբ օդում «ճախրող» անկողնում (տեսանյութ) Ամուլսարի հանքի շահագործելը թուրքական ծրագիր է, նրանք ուզում են Հայաստանը վերացնել, մեր կառավարությունն էլ դրան նպաստում է. Ջերմուկի բնակիչ (տեսանյութ)
Հարցում

Մինչև հիմա նրանց դատի չեմ տվել զբաղվածության պատճառով, բայց այլևս չեմ հարգելու և չեմ հանդուրժելու․ Լիլիթ Մկրտչյան

Գործող չափորոշիչները լավն են, բայց չափելի չեն, իսկ նոր չափորոշիչները լինելու են չափելի։ Ապագայի կրթության փիլիոսոփայությունն է փոխվել։ Այս մասին NEWS.am-ի հետ զրույցում ասել է Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների մշակման խմբի ղեկավար, պատմական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ Լիլիթ Մկրտչյանը։

Հիշեցնենք, որ հանրային քննարկման է ներկայացված հանրակրթության պետական առարկայական չափորոշիչների և օրինակելի ծրագրերի նախագիծը, մասնավորապես «Ես և իմ հայրենիքը», «Հայոց պատմություն», «Համաշխարհային պատմություն» և «Հասարակագիտություն» առարկաների առարկայական չափորոշիչները միանշանակ չեն ընդունել եւ քննադատության են ենթարկել մեծ թվով հայտնի գրականագետներ ու պատմաբաններ։ ԳԱԱ Պատմության ինստիտուտը նույնիսկ պատրաստվում է այդ հարցով դիմել ԱԱԾ։

Պ․գ․թ․ Լիլիթ Մկրտչյանը պնդում է՝ նոր չափորոշիչները տարբերվելու են իրենց չափելիությամբ։

«Գործող չափորոշիչները լավն են, բայց չափելի չեն։ Նոր չափորոշիչները պետք է լինեն չափելի, որ ուսուցիչը կարդա վերջնարդյունքը և հասկանա՝ դրանից ի՞նչ առաջադրանքի տիպ պետք է ստեղծի և ո՞նց պետք է գնահատում լինի»,- ասաց նա։

Լիլիթ Մկրտչյանի ձևակերպմամբ՝ ապագայի կրթության փիլիոսոփայությունն է փոխվել։ Նոր ծրագրում շատ ավելի կարևոր են կարողունակությունները և վերջնարդյունքները, մինչդեռ գործող ծրագրում, ըստ Լիլիթ Մկրտչյանի՝ շեշտը դրված է թեմատիկ միավորների վրա։

«Դրանում է այս տարբերությունը, և հիմնական աղմուկը, որ իրենք սկսում են ուսումնասիրել թեմաներ և ասել՝ այս մի թեման կա, էն մյուս թեման չկա։ Չէ, դրա մասին չէ խոսքը։ Շատ կարևոր է պահպանել կարողունակությունները և վերջնարդյունքները, իսկ թե ինչ թեմայի ճանապարհով կհասնեք դրան, դա արդեն ուսուցչի ստեղծագործական ազատության տիրույթում է։ Օրինակ՝ ես աշակերտին սովորեցնում եմ, թե անհատներն ինչքան մեծ կարևորություն ունեն պատմության մեջ։ Հիմա մի ուսուցիչը գուցե մի թագավորի օրինակով կասի, էն մյուսը՝ մյուսով։ Այսինքն՝ այստեղ ընտրության հնարավորություն կա։ Ես չեմ ասում, որ օրինակ՝ Արտաշեսյաններից պետք է ուսումնասիրես միայն Արտաշեսի, Տիգրանի, Արտավազդի պատմությունը, կամ պետք է վերցնես ու սովորեցնես սկզբից մինչև վերջ միայն թագավորների անունները, կառավարման թվերն ու վերջ, չէ, պետք է ուսումնասիրենք, գործունեությունը, վերլուծենք»,- ասաց Լիլիթ Մկրտչյանը։

Ըստ ԵՊՀ դոցենտի՝ միջին դասարաններում թեմատիկ բովանդակությունը խոշոր հաշվով չի փոխվել։

«Սկսում ենք հնագույն շրջանից, գալիս ենք մինչ մեր օրերը, պահպանում ենք ժամանակագրական հաջորդականությունը։ Այ, ուրիշ բան է ավագ դպրոցում։ 10-12-րդ դասարաններում, ինչպես հիմա էր, նույն ձևով չենք կրկնելու նույն բանը, այլ մի քիչ ավելի խորությամբ։ Այստեղ մեխը դրված է աշակերտի հետազոտության, վերլուծության վրա։ Այսինքն՝ դեպքերի ուսումնասիրման միջոցով ենք սկսելու ուսումնասիրել պատմությունը և մեծ գաղափարների շուրջ է կառուցվելու պատմության ուսումնառությունը»,- ասաց տիկին Մկրտչյանը։

Օրինակ՝ 10-րդ դասարանի համար վերցրել են պետության գաղափարը, ուսումանասիրվելու են պետական կառույցները։ 11-րդ դասարանում, ըստ Լիլիթ Մկրտչյանի՝ կրթությունը կառուցվելու է ինքնություն հասկացության շուրջ։

«Ինքնություն ասելով նկատի ունենք ազգային-ազատագրական պայքարը, ի՞նչ ճանապարհ անցավ հայ ժողովուրդը, երբ իր պետականությունը կորցրեց»,- նշեց նա։

12-րդ դասարանում ուսումնասիրելու են նորարարություններ, թե ինչպես են ճգնաժամային իրավիճակներում նորարարությունները հասարակության շարժիչ ուժը դարձել։ Օրինակ՝ Լիլիթ Մկրտչյանի համար առաջին համաշխարհային պատերազմից հետո ԵՊՀ-ի հիմնադրումը նշանակալի իրադարձություն է, կամ օրինակ՝ Գիտությունների ազգային ակադեմիայի հիմնումը։

«Ավագ դպրոցի թեմաները լրիվ նոր են։ Նոր մոտեցում է, բայց, բնականաբար, այդ ամբողջը մեր պատմության հիմքի վրա է, մենք նոր հայոց պատմությունհ չենք ուսումնասիրել, գուցե ուսումնասիրում ենք թեմաներ, որոնք մինչև այդ չեն ուսումնասիրվել, ինչպես ասացի՝ նորարարությունների թեմաները։ Մի շատ կարևոր մոտեցում էլ կա. մենք մտքում ունենք և վերջնարդյունքերն էլ հենց այդ սկզբունքով են կառուցված, որ մենք չենք խոսելու և չենք դասավանդելու ապագայի դպրոցում միայն քաղաքական պատմությունը, հավասարապես պիտի անդրադարձ կատարենք և՛ սոցիալական, և՛մշակութային պատմությանը։ Արքայի, գեներալի պատմության կողքին պիտի իմանանք նաև զինվորինը, գյուղխորհրդի նախագահի պատմության ու գործունեության կողքին պիտի ունենանք կոլտնտեսականի պատմությունը, տղամարդու պատմության կողքին պիտի ուսումնասիրենք նաև կնոջ պատմությունը, քաղաքական գործչի պատմության կողքին պիտի ուսւոմնասիրենք նաև գիտնականների, մշակութային գործիչների պատմությունը»,- հավելեց նա։

Մեր դիտարկմանը, թե ԳԱԱ Պատմություն ինստիտուտի տնօրեն Աշոտ Մելքոնյանն ահազանգում է, որ խախտված են պատմագիտական ժամանակագրության բոլոր նորմերը, և դա որակել էր որպես սեփական հայեցողությամբ պատմական էքսկուրս, Լիլիթ Մկրտչյանը պնդում է՝ միջին դպրոցում խախտված չէ պատմության դասավանդման ժամանակագրությունը։

«Ինչ վերաբերում է ավագ դպրոցին, ապա հիմնախնդրի կոնտեքստում էլի ժամանակագրությունը խախտված չէ, բայց քանի որ ես հետ ու առաջ եմ անում տարբեր թեմաներ, այ այստեղ խախտված է։ Ես այդ նույն ձևով կարող եմ արձագանքել, որ օրինակ, հենց ինքը բուհում դասավանդում է Հայոց պատմության հիմնախնդիրները առարկան։ Բա այդ առարկան ի՞նչ սկզբունքով է կառուցված, էլի հիմնախնդրի սկզբունքով է, չէ՞ կառուցված, ինչի իրենք ծագումնաբանությունից մինչև մեր օրերը սկսում են ուսումնասիրե՞լ, չէ, հիմնախնդրի ժամանակագրությունը պահպանելով են ուսումնասիրում, ինչը մենք առաջարկում ենք, որ կատարվի ավագ դպրոցի համար»,- ընդգծեց նա։

Լիլիթ Մկրտչյանը շեշտեց նաև, որ ոչ մի բան իրենց ցանկությունների հաշվին չի կատարված, այլ պատմական ուսումնասիրման և մեթոդական հենքի հիման վրա է։

«Կխնդրեմ բոլորին, որ վերցնեն ուսումնասիրեն աշխարհի առաջատար կրթահամակարգերը, որն իրենք սիրում են, ու թող տեսնեն, թե ի՞նչ մեթոդաբանության ձևեր կան պատմության ուսումնասիրման համար»,- ասաց նա։

Ոլորտի մասնագետները նաև հանրության ուշադրությանն են հրավիրել այն փաստը, որ Լիլիթ Մկրտչյանը, մի քանի այլ անձանց հետ 2017 – 19 թվականներին թուրքերի հետ համատեղ հեղինակել է “History Education in Schools in Turkey and Armenia. A Critique and Alternatives” («Պատմության ուսուցումը Թուրքիայի և Հայաստանի դպրոցներում. քննադատություն և այլընտրանքներ») աշխատությունը, որտեղ մանրամասն ներկայացված է, թե ի՞նչ չափորոշիչներով պետք է առաջնորդվեն Հայաստանում և Թուրքիայում պատմության գրքեր կազմելիս։ Հիշեցնենք, որ Պատմության ինստիտուտի տնօրենը նաև հայտարարել է, որ պատրաստվում են դիմել Ազգային անվտանգության ծառայություն, պետական և ազգային անվտանգային հարցերի հետ կապված խնդիրներ են տեսնում։

Լիլիթ Մկրտչյանը անհիմն ու կեղծ հերյուրանքներ է որակում այս հայտարարությունը։

«Ես շատ ցավում եմ, որ հարգարժան գիտնականները հավատացել են մի ժուռնալիստի դիտավորյալ կամ ոչ դիտավորյալ գրված հոդվածին, որտեղ կա ամեն ինչի մասին, ու ոչ մի բանի մասին։ Շատ ցավում եմ, որ իրենք, առանց փաստերը ստուգելու, հիմնվել են այդ հոդվածի վրա, և պախարակել են իրենց նախկին ուսանողի և ներկա գործընկերոջ բարի համբավը, ու մի հատ էլ անունը կասկածի տակ են դրել»,- նշեց Լիլիթ Մկրտչյանը, ապա հավելեց.

«Դա նույն բանն է, որ ես հիմա իրենց մեղադրեմ ազգային դավաճանության մեջ, որովհետև իրենք նույնպես ունեն աշխատություններ թուրքական սայթերում տեղադրված, թուրքական հրատարակչություններում տպագրված»։

Լիլիթ Մկրտչյանը հավելում է, որ այդ աշխատանքները կատարվել են 2016-2017թթ.-ին քաղհասարակության ծրագրերի շրջանակում։ Լիլիթ Մկրտչյանն առաջարկում է նախ կարդալ այդ հետազոտությունը ամբողջովին, և ոչ թե պատառիկներ վերցնելով ներկայացնել այնպես, ինչպես իրենց հաճելի է։ Մեր հարցին, թե ինչի՞ մասին է այդ հետազոտությունը, Լիլիթ Մկրտչյանը պարզաբանեց.

«Այդ հետազոտությունը պատմության դասագրքերի վերլուծություն է․ ինչպե՞ս են պատմության դասագրքերը գրված Թուրքիայում և Հայաստանում։ Շատ ցավում եմ, որ վերլուծություններին այդպես են վերաբերվում։ Սրանք բացառապես լրիվ տարբեր թեմաներ են, միմյանց հետ կապ չունեն։ Նրանք ոչ մի կերպ չեն կարող ասել, որ այդտեղ տեղ գտած որևէ առաջարկություն տեղ է գտել այստեղ՝ մի պարզ պատճառով. նախ ինքս առարկայական չափորոշիչների աշխատանքին մասնակցել եմ նոյեմբերից, իսկ աշխատանքները սկսվել են ավելի վաղ՝ հուլիսից, և հուլիսից նոյեմբեր ամիսներին փորձագիտական խումբը արդեն որոշել է հիմնական դրույթները, որոնց շուրջ պետք է կառուցված լինեին առարկայական ծրագրերն ու չափորոշիչները։ Եվ առարկայական ծրագրերն ու չափորոշիչներն էլ հենված են հանրակրթական պետական չափորոշիչների դրույթների վրա, հետևաբար, անգամ, եթե ենթադրենք, այդ մոտեցումները, գաղափարները չէի կարող այդտեղ ներդնել»,- ասաց նա։

Բացի այդ Լիլիթ Մկրտչյանը նշում է, որ ինքը բովանդակային մասի համար պատասխանատու չէ, ինքը համակարգում և կազմակերպում է աշխատանքները։

«Թիմի ներսում աշխատում են 11 փորձառու արհեստավարժ գիտնականներ ու մանկավարժներ, որոնք լուրջ ճանապարհ են անցել մեր պետության հանրակրթության մեջ, իրենք են բովանդակության մասի պատասխանատուները։ Այդ ամբողջը կատարվել ու գրվել է քննարկումների և այլնի արդյունքում»,- նշեց նա։

Լիլթի Մկրտչյանին մեղադրել են նաև ֆեմինիզմին անդրադարձի համար։ Մինչդեռ նա ընդգծում է, որ այն կանանց է անդրադարձել, որոնք Օսմանյան կայսրության, ցարական Ռուսաստանի տարածքում են ապրել, և ազգային-ազատագրական պայքարի ջատագովներ են։

«Հերիք չէ չգիտենք իրենց մասին ոչինչ, չենք էլ ճանաչում, չենք էլ ուզում իմանալ ինչ գործողություն են իրենք իրականացրել հայ ազգի ինքնության, պետության, դպրոցի պահպանման գործում։ Չվախենալով Օսմանյան կայսրության քաղաքականությունից, գնացել, դպրոցներ են հիմնել ու սկսել են դասավանդել հայոց պատմություն, լեզու, գրականություն, ու մարդիկ ինձ մեղադրում են այդ մարդկանց մասին գրելո՞ւ համար, այն դեպքում, երբ թուրքերն իրենց համարում են թուրքական ֆեմինիզմի հիմնադիրներ, իսկ մենք իրենց մասին բացարաձակապես չգիտենք, չգիտենք ինչ ստեղծագործություններ են գրել, ինչքան են պայքարել, ինչպես են Եղեռնի զոհ դարձել և այլն։ Եթե դա դավաճանություն է հայրենիքի նկատմամբ, երբ ուսումնասիրում ես մարդու պատմությունը, որն իր կյանքը ներդրել է հանուն երկրի ազատության և գաղափարի, ինչ ասեմ, գուցե հայրենասիրության մեր ընկալումներում տարբեր ձև են դրսևորվել»,- ասաց նա։

Պատմաբանները, քննադատելով չափորոշիչները, նաև ընդգծել էին, որ Հայկական լեռնաշխարհ, Արևմտյա Հայաստան տեղանունների փոխարեն գործածված են բացառապես թուրքական տերմիններ՝ Արևելյան Անատոլիա կամ Կովկաս, այսինքն՝ Արևելյան Հայաստանն էլ Կովկասն է և այլն։ Լիլիթ Մկրտչյանը սա նույնպես խեղաթյուրում է որակում։

«Հերթական մանիպուլիացիան է հասարակությանը շեղելու, զայրացնելու համար։ Իրականում շատ վատ բան են անում, կպնում են մարդկանց ամենանուրբ թելերին։ Կարծում եմ, որ այս պահին այն քաղաքական ուժերը, որոնք դեմ են կրթական ռեֆորմին համախմբվել են և փորձում են…. Ու շատ վատ է, որ հայ տղամարդ պատմաբանները թիրախավորել են մի երիտասարդ կնոջ, գիտեք սա էլ է պատմության կեղծում ու խեղաթյուրում»,- ասաց նա, ապա հավելեց.

«Հիմա ես ինքս եմ պահանջում, որ համապատասխան մարմինները զբաղվեն սրանով մանրակրկիտ։ Մինչև հիմա նրանց դատի չեմ տվել այն պարզ պատճառով, որ զբաղված եմ չափորոշիչներով, և հարգել եմ իրենց՝ իմ դասախոս լինելը։ Բայց այլևս չեմ հարգելու և չեմ հանդուրժելու»։

 

Հետևեք մեզ Telegram-ում
website by Sargssyan